تعبیر خواب پاره شدن (کفش، شلوار و…)

با تعبیر خواب پاره شدن کفش، تعبیر خواب پاره شدن زنجیر، تعبیر خواب پاره شدن لباس و تعبیر خواب پاره شدن شلوار همراه ما باشید.
تعبیر خواب پاره شدن
ستاره | سرویس سرگرمی – پاره شدن و یا پاره کردن پارچه مانند یقه و آستین در خواب تعابیر مختلفی به همراه دارد و به طور کلی پاره کردن چیزی نشانه خیانت شما به همسر و یا فرد مورد علاقه‌تان است.

 

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

تعبیر خواب پاره شدن خشتک شلوار - تعبیر خواب پاره شدن روسری - تعبیر خواب پاره شدن زانوی شلوار - تعبیر خواب پاره شدن گردنبند

 

تعبیر خواب پاره کردن

لوک اویتنهاو می‌گوید: پاره کردن چیزی: خیانت دوست پسر و یا دوست دختر

 

تعبیر خواب پاره شدن آستین و یقه

مطیعی تهرانی: اگر در خواب دیدید که آستین شما پاره شده زیان مالی می‌بینید. یخه پاره به شما بی احترامی می‌شود.

 

تعبیر خواب پاره کردن کاغذ

لیلا برایت می‌گوید: اگر در خواب ببینید که کاغذی را پاره می‌کنید، یعنی باید در انجام کارهایتان دقت بیشتری انجام دهید، پاره کردن نامه در خواب نشانه‌ی شنیدن خبر ناگوار است.

 


تعبیر خواب پاره شدن لباس

مطیعی تهرانی: پارگی پشت لباس به شما تهمت زده می‌شود و جلوی لباس شما اگر پاره بود رازی که دارید و در کتمان و استتار آن می‌کوشید فاش می‌گردد.

 

تعبیر خواب پارگی شلوار

منوچهر مطیعی: اگر شلوار شما در خواب پاره بود موردی پیش می‌آید که شرمنده می‌شوید و مردم شما را سرزنش و ملامت می‌کنند. 

 

تبلیغات در ستاره

تعبیر خواب پاره کردن طناب

مطیعی تهرانی:
  • اگر ریسمان را پاره کردید زیان مالی می‌بینید.
  • اگر ریسمانی را که تا بی نهایت ادامه داشت و شما ندانستید متعلق به چه کسی است و از کجا می‌آید و تا کجا می‌رود پاره کردید به سختی بیمار می‌شوید و در روزهای آینده باید مراقب صحت و سلامت خود باشید.
آنلی بیتون: پاره کردن طناب در خواب، نشانه آن است که بر خصومت و هم چشمی دیگران غلبه خواهید کرد.

 

تعبیر خواب پاره شدن زنجیر

لوک اویتنهاو می‌گوید: زنجیرها را پاره کردن: شما با کمک نیروی خود موفق خواهید شد

 

تعبیر خواب پاره شدن کفش

آنلی بیتون می‌گوید:  اگر خواب ببینید کفشی کثیف و پاره دارید، نشانه آن است که با رفتار ناآگاهانه و انتقادات نادرست خود از دیگران، دشمنانی برای خود خواهید ساخت. 

طبقه بندی:




  1. بحث و تبادل نظر درباره تعبیر خواب و رویای شما

    از این پس تعبیر خواب های خودتان را با معبر و سایر اعضای سایت در اتاق های بحث و گفتگو مطرح کنید

  2. سلام.من دیشب خواب دیدن که با یک نفر دارم میروم به بیمارستان و نگاه میکنم که کفشم داره پاره میشه و همچین که نزدیک بیمارستان رسیدم لنگ کفشم پاره شد و نتونستم داخل بیمارستان بزن و برگشتم و در اطراف بیمارستان یکی از اقوام خود رو دیدم وکفش های او را قرض گرفتم تا بروم پیش دکتر و برگشتنی کفش هاشو بهش بدم وبعد از اینکه رفتم پیش دکتر و برگشتم او را ندیدم تا بهش بدم.لطف میکنین تعبیرش رو بگین.ممنون از شما

    • سلام! خوابتان نشانگر مسأله ها و احساسات خانوادگی است. علامتی از جنبه ای از خودتان می باشد. علامتی ازین است که لازمست سلامت فیزیکی یا ذهنی تان را شفا یا بهبود بخشید. لازمست به جریان زندگی روزمره تان برگردید. تعبیر دیگر: کنترل بدن تان را از دست می دهید. شاید ازینکه کنترل بدن تان را از دست دهید، می ترسید. با سختکوشی و پشتکار، موفقیت کسب می کنید. خودتان را پذیرفته اید. لازمست غرورتان را کنار گذارید. بد نیست اگر درخواست کمک کنید یا روی کمک دوستان و خویشان حساب کنید. تعبیر دیگر: لازمست ویژگی خاصی را در زندگی تان ایجاد کنید که تا کنون از آن استفاده نمی کردید. به از دست رفتن هویت، مسیر زندگی، امنیت، معنویت، و غیره اشاره دارد؛ بسته به اینست که اهمیت آنچه دنبالش هستید، چقدر است. نیاز به شفای روحی و احساسی دارید (روح و احساس تان را جلا دهید). می تواند روی نگرانی های پزشکی و درمانی تأکید کند. شاید زمان رفتن و یک معاینه ی فیزیکی است.

  3. مصطفی درخشان مهر 17, 1399 at 10:12 ق.ظ

    سلام من خواب دیدم کفش هایم را پوشیدم و بیرون رفتم و شروع ب دویدن میکردم بعد ک به خانه امدم دیدم کفش هایم از پشت پاره شده است

    • مدیر سایت مهر 17, 1399 at 10:24 ق.ظ

      سلام! خواب‌تان یعنی جای پایتان سفت است. گویای اعتقادتان به باورهایتان می‌باشد. به عزم و انگیزه‌تان در پیگیری هدف‌هایتان اشاره دارد. موفقیت را خواهید یافت و نسبت به هرچه اطراف‌تان است، بالاتر خواهید رفت. تعبیر دیگر: ممکنست به این معنا باشد که لازمست در تصمیم‌گیری، عجله کنید. با سختکوشی و پشتکار، موفقیت کسب می‌کنید. خودتان را پذیرفته‌اید.

  4. سلام خواب دیدم رفتم یه سوپر مارکت خواستم از یه پله برم بالا خشتک شلوار راحتیم پاره شد و دو سه بار هی بیشتر پاره میشد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایت مهر 17, 1399 at 10:24 ق.ظ

      سلام! خواب‌تان یعنی از نظر احساسی و ذهنی، خسته‌اید. دچار توفان مغزی ایده‌های نو هستید و به انتخاب‌های گوناگون پیش رویتان نگاه می‌کنید. به سطح بالاتری از درک و شعور دست می‌یابید. در سفر معنوی، احساسی یا مادی‌تان پیشرفت می‌کنید. درباره‌ی نقش‌تان در برخی موقعیت‌ها برایتان روشن نیست و درباره‌اش پرسش دارید. قدرت چیزی را زیادی بالا تخمین می‌زنید.

  5. سلام من خواب ديدم آقايى رو كه دوستش دارم دراز كشيده و بغلش كردم و صورتش رو محكم بوسيدم يادم نيست دقيق ايشون هم منو بوسيد يا نه بعدش پاشد ي كارى انجام داد كه ديدم شلوارش از بغل پاره شده زير شلوارش هم ي پيژامه بود كه اون هم پاره شده بود و طورى بود كه تونستم آلت تناسليش رو ببينم حالت ورم كرده و تيره بود حس كردم شبيه آلت زن هست و خودش گفت واى نگاه نكن و اينا

    ممنون ميشم تعبير اين خواب رو بگيد

    • مدیر سایت مهر 17, 1399 at 10:24 ق.ظ

      سلام! خواب‌تان علامتی از ماهیت مراقب و عشق‌ورزنده‌ی شماست. نیاز به عاطفه‌ی شدیدتر دارید یا لازمست عشق شدیدتری بنمایانید. تعبیر دیگر: ممکنست نمایانگر این باشد که لازمست مهربان‌تر باشید. تعبیر دیگر: نیاز به تماس فیزیکی یا احساسی دارید. نمایانگر تمایل و کشش قلبی‌تان بسوی شخصی خاص است. علامت بخشی از انگیزه و هدف‌هایتان در زندگی بیداریست. این هدف‌ها صرفا زمینه‌های عاطفی زندگی‌تان را شامل نمی‌شوند و می‌توانند به مسأله‌هایی که در شغل یا تحصیلات برایتان انگیزه‌آفرین‌اند، اشاره داشته باشد. تعبیر دیگر: می‌نمایاند شما یا شخصی، دچار وسوسه‌ی برخی تفریحات منفی شده‌اید. نمایانگر عشق، عاطفه، آرامش، هماهنگی و رضایت است. بویژه اگر نخستین بوسه‌تان را می‌بینید، یعنی انتظارش را دارید که نخستین بوسه‌ی واقعی‌تان را تجربه کنید. خواب‌تان علامتی از عشق جوانی و رمانتیک بودن تر و تازه است. برای ادامه‌ی تعبیر، متن خواب‌تان از «ايشون هم» را لطفا در پیامی دیگر بفرستید!

      • ديدم كه انگار ي جسم سنگينى رو بلند كردن و دراز كشدين ديدم شلوارشون پاره شده از بغل كه زير شلواريشون هم ديده ميشد و اون هم پاره شده بود و ديدم آلت تناسليشونم ديده شد و من گفتم چقدر شبيه خانم هاشت حالت تيره و ورم كرده داشت و ايشون ناراحت بودن از اينكه من ديدم ولى بعدش سريع حالشون خوب شد و از ته دل خنديدن و ما مونده بوديم چطورى الان شلوارش پارست بره بيرون و اينا

        • مدیر سایت مهر 17, 1399 at 10:48 ق.ظ

          اول سلام! خواب‌تان قدرت چیزی را زیادی بالا تخمین می‌زنید. نشانگر انرژی جنسی، قدرت، پرخاشگری و باروری است؛ بویژه اگر نعوذ باشد. اگر قضیب، سست باشد، به ناامیدی جنسی اشاره می‌کند. ممکنست نمایشی از احساسات‌تان باشد. شاید درباره‌ی آنچه در مورد کسی اتفاق افتاده است، غمگین هستید.

  6. سلام جاکفشی رو باز کردم ی کفش کهنه راحتی داشتم دیدم پاره شده از پشت تعبیرش چی میشه

    • سلام! خواب‌تان یعنی حقیقت نهفته یا رازی را می‌نمایانید. با سختکوشی و پشتکار، موفقیت کسب می‌کنید. خودتان را پذیرفته‌اید.

  7. نمیدانم کجا بودم وقتی امدم بیرون دنبال کفش میگشتم پدرم گفت کفشت پاره کردن تکه هایش روی زمین بود بعد مادرم بجای کفش شلوار خرید

    • مدیر سایت تیر 18, 1399 at 10:24 ق.ظ

      اول سلام! خواب‌تان بسیار ناقص است و نمی‌توان تعبیر استواری را برایش آورد؛ اما: خواب‌تان به از دست رفتن هویت، مسیر زندگی، امنیت، معنویت، و غیره اشاره دارد؛ بسته به اینست که اهمیت آنچه دنبالش هستید، چقدر است. به دنبال هویت و یافتن خود هستید. ایده، شرط یا موقعیتی را می‌پذیرید. تعبیر دیگر: چیزی در زندگی‌تان ندارید و به دنبال تکمیل و اجرا هستید. نمادی از نیازها و تمایلات‌تان است. بیانگر فرصت‌ها و گزینه‌هایی است که در زندگی، پیش روی شماست. آنچه می‌خرید و آنچه لازمست بینجامیدش را در نظر گیرید! درباره‌ی نقش‌تان در برخی موقعیت‌ها برایتان روشن نیست و درباره‌اش پرسش دارید.

  8. خواب دیدم دخترم کفشهامومیاره بهم میده ومیگع بچه کوچیکای همسایه پارش کردن وخیلی هم کهنه بنظر میرسید تعبیرش چی میشه لطفا تعبیرشو بگید

    • مدیر سایت تیر 18, 1399 at 10:24 ق.ظ

      ابتدا سلام! خواب‌تان بیانگر رابطه‌تان با دخترتان و ویژگی‌هایی است که او می‌نمایانند. با سختکوشی و پشتکار، موفقیت کسب می‌کنید. خودتان را پذیرفته‌اید.

  9. شایان رحیمی تیر 18, 1399 at 10:12 ق.ظ

    سلام،خسته نباشید امروز دوشنبه۱۶ تیر خواب دیدم که خواهرم که ازمن ۷ سال بزرگ تر است (من ۱۵ سالم است)پیرهن من را که پوشیده بودم از قسمت پایین ۱۰ سانت تقریبا با قیچی دور تا دور را برید لطفا تعبیرش را به من بگوید

    • مدیر سایت تیر 18, 1399 at 10:24 ق.ظ

      سلام؛ ممنون! خواب‌تان بیانگر مسأله‌های حل‌نشده با خواهرتان یا از کودکی‌تان است که لازمست با آنها مواجه شوید. عملی که در خواب‌تان می‌انجامد را در نظر گیرید و اینکه چگونه ممکنست بازتابی از خودتان و شخصیت‌تان باشد! همچنین او نمادی از جنبه‌ای از رابطه‌تان با اوست که آیا این رابطه یک دعوای خانوادگی، پرورش، حمایت و غیره است. خواهرتان ممکنست توجهتان را بسوی نقش خانوادگی‌تان ببرد (چه نقشی در خانواده دارید) یا ممکنست به یادتان آورد که کسی در زندگی‌تان، ویژگی‌های مشابه خواهرتان دارد. تمرکزتان روی چندین موضوع مختلف است.

  10. امیر ارسلان خرداد 19, 1399 at 10:12 ق.ظ

    سلام و عرض ادب.یه جفت کفش ورنی براق دارم که همیشه واکس روغنی بهشون میزنم. دیشب خواب دیدم که دارم میرم اداره که جلوی در اداره دیدم هر جفتش از جلو کلا دهن باز کرده و از کفی جدا شدن. نشستم که خانومای همکار اومدن بیرون. دختری هم که بهش علاقه دارم بود میونشون. پرسیدن چی شده که گفتم پام درد میکنه نشستم و اونا رفتن. منم همونجوری رفتم تو مغازه بغلی چسب گرفتم و چسبشون کردم. تو واقعیت هم چند بار کفی پاشنه از پاشنه جدا شد که چسبش کردم. رفتم سمت خونه که تو راه پاهام سست و شل شدن که همون همکارای خانوم و دختر مورد علاقم اومدن گفتن چرا اینجوری راه میری گفتم پام درد میکنه و رفتن. زنگ زدم دوستم اومد ومنو با ماشین رسوند خونه. لباس عوض کردم که برم بیرون یه جفت کفش اسپرت آبی که دوساله پام میکنم وریختشون هنوز تمیزه ولی دیدم کفیه کفش از عرض توی پاشنه شکافته شده و توی کفیه دوم سوراخ شده. توی واقعیت هم همین سوراخ و همین شکاف بودش که چسبش کردم شکافو. همونجوری پوشیدمش و رفتم پیش کفاش و گفتم با چرخ چندبار شکافو بدوز خوب. ودوختش و پام کردم و راه افتادم که بیدار شدم. با سپاس از زحماتتون

    • سلام؛ خواب‌تان یعنی با سختکوشی و پشتکار، موفقیت کسب می‌کنید. خودتان را پذیرفته‌اید. بیانگر مردد بودن شماست. نمی‌دانید درباه‌ی چیزی، چه می‌خواهید بینجامید. یعنی، بیکار نشسته‌اید و زندگی‌تان را تلف می‌کنید. می‌کوشید خودتان را گول بزنید تا چیزی را باور کنید که خلاف غریزه‌های طبیعی یا ارزش‌های شماست. از خودتان بپرسید که چه چیز را از خودتان یا از دیگران پنهان می‌کنید؟ از نظر احساسی و ذهنی، خسته‌اید. دچار توفان مغزی ایده‌های نو هستید و به انتخاب‌های گوناگون پیش رویتان نگاه می‌کنید. جنبه‌هایی از خود را جمع‌آوری می‌کنید و به بخش‌هایی که پیشتر انکار شده بودند، اقرار می‌کنید. از سوی دیگر، می‌تواند استعاره‌ای برای وضعیتی مهم باشد. اطلاعات یا دانشی دارید که نیازست به اشتراک‌شان گذارید. جای پایتان سفت است. بیانگر اعتقادتان به باورهایتان می‌باشد.

  11. سلام خوتب دیدم ک کفشی ک تازه خریدم و نپوشیدمش اومدم ک بپوشم دیدم کاملا پاره شده و قبلش هم خواب دیدم خونه ای ک با نامزدم توش زندگی میکنم ماشین اومده ک خرابش کنه اما یادم نیس ک خراب شد یا نه بیدار شدم خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی داغونم

    • از لحاظ تعبیر خواب سنتی: صدقه بدهید! از لحاظ روانشناسی: کفش، بیانگر رویکردتان به زندگی است. کفش‌های پاره، یعنی با سختکوشی و پشتکار، موفقیت کسب می‌کنید. خودتان را پذیرفته‌اید. اینکه خانه‌تان مخروبه است، بیانگر جنبه‌ای از زندگی‌تان است که شلوغ-پلوغ است. ممکنست از درهم-برهم عاطفی یا روانی می‌رنجید. نیاز دارید این احساسات را آزاد کنید تا دوباره کنترل را به دست آورید.

1 2

ستاره
Logo