تعبیر خواب تشییع جنازه

با تعبیر خواب تشییع جنازه، تعبیر خواب شرکت در تشییع جنازه و دیدن تشییع جنازه خود در خواب همراه مجموعه تعبیر خواب مجله اینترنتی ستاره باشید.
تعبیر خواب تشییع جنازه

ستاره | سرویس سرگرمی – همراهی جنازه و شرکت در تشییع آن به گفته مرحوم مجلسی رسیدن خبری از غیب است که امیدی به شنیدن آن نداشته‌اید.

 
برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

تعبیر خواب جنازه در کفن - تعبیر خواب تشییع جنازه شهید - تعبیر خواب تشییع جنازه ابن سیرین - تعبیر خواب تشییع جنازه پدر

تعبیر خواب تشییع جنازه

مطیعی تهرانی: مشاهده جنازه ای که به دوش می‌برند نیکو است چون فراغت از رنج و اندوه است و چنان چه بیمار باشیم بهبود می‌یابیم و اگر مدیون باشیم ادای دین می‌کنیم.

لیلا برایت می‌گوید: اگر در خواب تشییع جنازه کسی را دیدید، به این معنا است که در کاری سود فراوانی نصیب شما می‌شود و یا این که عده‌ای به خانواده‌ی شما اضافه می‌شوند.

محمدبن سیرین گوید: اگر بیند جنازه کسی را می‌برند و تشییع می‌کنند دلیل است خداوندش را بر چندین مردمان که از پس جنازه بودند فرمانروا شود ولکن برایشان ظلم کند

 


تعبیر خواب تشییع جنازه خود بیننده خواب

ابن سیرین: اگر بیند بمرد و خودش را تشییع می‌کنند و مردمان از پیش جنازه او می‌رفتند دلیل که شرف و بزرگی یابد لکن دین او به فساد است ویا بر آن قوم که پس او می‌رفتند فرمانرواست.

برای درک بهتر رویا می‌توانید به تعبیر خواب جنازه و تعبیر خواب کفن مراجعه نمایید.

 

تبلیغات در ستاره


تعبیر خواب شرکت در تشییع جنازه

ابن سیرین: اگر بیند جنازه مرده برداشت و تشییع می‌کرد دلیل که به خدمت پادشاه پیوندد واز او خیر ونیکی بیند اگر بیند قومی در پس او می‌رفتند ودر هوا می‌شدند دلیل است مردی بزرگ از آن شهر در سفر بمیرد.

مرحوم مجلسی:

  • اگر کسی ببیند جنازه ای می‌برند خداوند او را بر تعداد افرادی که به دنبال جنازه روان هستند و او را تشییع می‌کنند امارت و فرمان روایی می‌دهد.

  • اگر در خواب دیدید که تابوتی را به دوش می‌برند و شما هم در زمره تشییع کنندگان هستید خبری از غایب به شما می‌رسد یا به چیزی که از آن دل بریده‌اید امیدوار می‌شوید.



  1. سلام خسته نباشید.

    من خوابم با یک مراسم تشبیع که فکر میکردم قسمت اخر یک سریاله شروع شد. چندنفر فارق از جنسیت زیر یک تابوت رو گرفته بودن و داشتن میرفتن هوا به شدت گرم و خشک بود.بعضی از زنها آرایش خاصی مثل عروسکها (لپ هاشون رو سرخ کرده بودند و پشت چشمانشون سایه های رنگی مثل آبی فیروزه ای زده بودن.)یکم قیافه های بی حالی داشتن اما ناراحت هم نبودن. و داشتن من رو نگاه میکردن و بعضا لبخند میزدن.دید من مثل دید یک شکارچی بود که از دور نظاره گر بود.نمیدونم چی شد خوابم کلا تغییر جهت داد و به جایی خشک و گرم مثل همونجا رفت که داشتن چند نفر رو یکی پس از دیگری دستگیر میکردن و اتفاقا یکی از پلیس ها دستبند افراد زیادی به دستش بسته بود یک زن بود.من نه پلیس ها رو میشناختم و نه کسانی که دستگیر شده بودن.مجرمها یکم سردرگم بودن و نمیدونستن اصلا چرا دستگیر شدن؟دوباره خوابم مکانش تغییر کرد و به یک پارک توی ساعات ظهر رفت چندنفر با من بودن که دیگه ندیدمشون و وقتی یکم بیشتر داخل پارک رفتم یک پدر و پسری رو دیدم که پشتشون یک بنایی مثل آرامگاه فردوسی بود و اینکه پدر به شدت مهربون بود و مثل اینکه هم داشت پسرش رو نصیحت میکرد هم ازش تعریف میکرد و حتی یک دکلمه هم براش خوند که آخرس با حرف پسرم تموم میشد!یک لبخند خیلی قشنگی هم داشت.

    • سلام؛ ممنون! خوابتان نمایانگر حس خجالت یا دستپاچگی است. تعبیر دیگر: نمایانگر خلوص، انرژی خلاق یا شور و شوق شدید است. به تعبیر دیگر: نمایانگر شادی و رضایت از حالت فعلی تان است. از جایی که هستید خوشحالید. تعبیر دیگر: مشابه امید و عشق بدون قید و شرط است. علامتی از رحم است. نمایانگر افکار و ترس تان از مرگ است. تعبیر دیگر: نمایانگر ایده ها و عادت هایی است که دیگر استفاده نمی شوند و می توانند کنار گذاشته شوند (دفن شوند). از شر عادت های بدتان خلاص شده اید و خودتان را از موقعیتی منفی رهانیده اید. چیزی را سرانجام رها می کنید و اجازه می دهید که برود. امیدوارید کسی به شما بیشتر توجه کند. ممکنست نمایانگر اضطراب یا غرور باشد. تعبیر دیگر: بخاطر کارها و رفتارتان، حس می کنید که زیادی زیر ذره بین هستید. برای ادامه ی تعبیر، متن خوابتان از «داشتن چند نفر» را لطفا در ضمیمه ی همین پیام ارسال کنید!

  2. سلام .وقت بخیر خواب دیدم که جایی بودم که چهار نفر که مرده بودن رو میاوردن و من و دو سع نفر دیگه میزاشتیمشون تو تابوت و براشون نماز میخوندیم البتو دونفرشون که کفن کردیم گذاشتیم زیر تخت وخودم که روش نشسته بودم یعنی زیر تخت تابوتشون بود این چه تعبیری داره .؟مچکرم

    • مدیر سایت مهر 15, 1399 at 12:14 ب.ظ

      سلام؛ همچنین! خواب‌تان نمادی از رحم است. گویای افکار و ترس‌تان از مرگ است. تعبیر دیگر: گویای ایده‌ها و عادت‌هایی است که دیگر استفاده نمی‌شوند و می‌توانند کنار گذاشته شوند (دفن شوند). حس می‌کنید از افراد پیرامون‌تان جدا شده‌اید. ممکنست به این معنا باشد که حس می‌کنید از نظر احساسی، تخلیه شده‌اید. از شر عادت‌های بدتان خلاص شده‌اید و خودتان را از موقعیتی منفی رهانیده‌اید. چیزی را سرانجام رها می‌کنید و اجازه می‌دهید که برود. گویای احترام، خلوص و فروتنی است. به دنبال کمک از منبعی بالاتر هستید. لازمست نگرانی‌هایتان را ول کنید و مشکلات قدیمی‌تان را رها کنید. همچنین یعنی لازمست بیشتر دعا کنید. تعبیر دیگر: یعنی به دنبال راهنمایی هستید. احساس می‌کنید گم شده‌اید. برای ادامه‌ی تعبیر، خواب‌تان از «کفن کردیم» را لطفا در پیامی دیگر ارسال کنید!

  3. با سلام و خسته نباشید .خواب دیدم دختری که سال پیش به خواستگاری رفته بودم و جواب منفی گرفته بودم خواهر این دختر خانم فوت کرده بود.و من به اتفاق یکی از همکارانم در کوچه آنها منتظر تشعیع جنازه بودیم.(در عالم واقعیت خواهر همین خانم در دومین جلسه ای که من به خواستگاری رفته بودم رفتار خوبی از خود نشان نداد و من فکر می کنم باعث بهم خوردن خواهر ایشون بود.در نهایت جواب آنها به من منفی بود) و من دیگه به این قضیه فکر نکردم.فقط در خواب جنازه ای ندیدم فقط گفتند تشیع خواهرش می باشد و داخل کوچه تختی که پاره مشکی روی آن بود که جنازه روی آن قرار می دادند دیدم و اینکه زنها گریه می کردند و من هم مقداری گریه کردم و از خواب بیدار شدم.

    • مدیر سایت مهر 15, 1399 at 12:14 ب.ظ

      سلام؛ ممنون! خواب‌تان یعنی می‌خواهید آن جنبه از خودتان را سرکوب کنید که توسط شخصی که مرده است، نمایانده می‌شود. گرچه او، دیگر در زندگی‌تان، هیچ سهمی نداشته باشد. تعبیر دیگر: احساسات‌تان نسبت به او مرده‌اند و تغییر یا فقدانی بزرگ در رابطه‌تان با او در حال وقوع است. تعبیر دیگر: یعنی خشم نهفته‌ی عمیق نسبت به او دارید. از شر عادت‌های بدتان خلاص شده‌اید و خودتان را از موقعیتی منفی رهانیده‌اید. چیزی را سرانجام رها می‌کنید و اجازه می‌دهید که برود. گزینه‌های محدودی دارید. بیاموزید روشنفکر باشید! تعبیر دیگر: از هدف‌هایتان بخاطر وظیفه‌ها یا مسئولیت‌های معمول‌تان، منحرف شده‌اید. شرایطی بغرنج را در زندگی‌تان تجربه می‌کنید. برای ادامه‌ی تعبیر، متن خواب‌تان از «تختی که پاره» را لطفا در پیامی دیگر ارسال کنید!

      • ممنون بابت تعبیر خواب.اشتباه لغتی بوده از طرف من .تختی که پارچه مشکی روی آن بود و منتظر بودیم تا جنازه رو بیارن

        • مدیر سایت مهر 15, 1399 at 12:38 ب.ظ

          خواهش می‌کنم! در ادامه: نمادی از ناشناخته، ناخودآگاه، خطر، راز، تاریکی، سوگواری، طرد شدن، نفرت یا کینه‌توزی است. شما را به کنکاش ژرف‌تر در ضمیر ناخودآگاهتان وا می‌دارد؛ چون درک بهتری از خودتان کسب کنید. همچنین، گویای نبود عشق و نبود حمایت است. جنبه‌ی مثبت‌تر: گویای احتمال‌ها، فرصت‌ها و موردهای بالقوه است. مانند لوحی تمیز یا خالی است. اگر حس‌تان خوشی و لذت باشد، پس می‌تواند گویای ویژگی‌های معنوی و صفت‌های الهی نهفته باشد. ممکنست نشانگر احساسات‌تان درباره‌ی کسی دیگر باشد. اگر در زندگی‌تان گریه نمی‌کنید، ممکنست ساده‌تر با این مسأله کنار بیایید، تا اینکه خودتان را ببینید که گریه می‌کنید. در یک دوره‌ی شفا در زندگی‌تان هستید. نمادی از دلسوزی، شفای احساسی و پاکی معنوی است. تعبیر دیگر: نشانگر درد است.

  4. سلام مجدد.ممنون بابت تعبیر خواب.اشتباه لغتی از طرف من صورت گرفته.تختی آهنی که پارچه سیاه روی آن کشیده بودند و منتظر بودن که جنازه را روی آن بگذارند.که این جنازه رو من ندیدم

    • مدیر سایت مهر 15, 1399 at 12:14 ب.ظ

      سلام بر شما! ادامه‌ی تعبیر خواب‌تان، ذیل خواب‌تان ارائه شده است و می‌توانید به آنجا رجوع کنید!

  5. سلام من خواب دیدم در محیط کارم یک نفر رو تشیح می کنن توی تابوت اون فرد یکی از پرسنل مجموعه بود بعد کل پرسنل تشیح می کردن من هم باهسون تشیح می کردم بعد یک دفعه متوجه شدم خودم هم جز اون افراد داخل تابوت هستم و یعنی مردم و از حرف کسانی که تشیح می کردن متوجه شدم منم مردم و بعد بیدار شدم

    • مدیر سایت مهر 15, 1399 at 12:14 ب.ظ

      سلام! خواب‌تان یعنی درباره‌ی پروژه یا وظیفه‌ای در دست‌تان، حس نگرانی دارید. ممکنست بگوید لازمست سر کار برگردید. از خیالپردازی منفعلانه دست بردارید! تعبیر دیگر: بازتابی از موفقیت شماست. علامتی از رحم است. نمایانگر افکار و ترس‌تان از مرگ است. تعبیر دیگر: نمایانگر ایده‌ها و عادت‌هایی است که دیگر استفاده نمی‌شوند و می‌توانند کنار گذاشته شوند (دفن شوند). از شر عادت‌های بدتان خلاص شده‌اید و خودتان را از موقعیتی منفی رهانیده‌اید. چیزی را سرانجام رها می‌کنید و اجازه می‌دهید که برود. نمایانگر شروعی تازه است یا نمایانگر بخشی از شماست که فراموش شده است. هشداری برای به خود آمدن است. تعبیر دیگر: نمایانگر گریختن از مسئولیت‌ها و نیازها است. تعبیر دیگر: نمایانگر از خود گذشتگی است. نمایانگر آشفتگی و مشکل در زندگی‌تان است. ممکنست اشاره‌ای به بخشی از شما باشد که نیاز به شفا دارد. شاید از اینکه احساس ناراحتی و قربانی بودن می‌کنید، لذت می‌برید.

  6. سلام خواب دیدم تابوتو از ماشین اوردیم پایین بردیم تو خونمون تا حمام بردیم ینفر تو حمام بود ترسید بعد گفتند حنا بیارید فکر کنم جوان مجرد بود

    • سلام! خواب‌تان بیانگر شروعی تازه است یا نمایانگر بخشی از شماست که فراموش شده است. هشداری برای به خود آمدن است. تعبیر دیگر: بیانگر گریختن از مسئولیت‌ها و نیازها است. تعبیر دیگر: بیانگر از خود گذشتگی است. وارد یک دوره‌ی افسردگی می‌شوید. حس محدود شدن دارید و اینکه آزادی شخصی ندارید. ممکنست یک موقعیت یا مسأله‌ی مرده یا فاسد شده در زندگی‌تان باشد که نیاز دارید به آن برسید. زمانش رسیده است که به این موقعیت یا رابطه پایان دهید.

  7. سلام ببخشید من ساعت ۱۰صبح خواب دیدم پدره دوستم که زنده هستن فوت کرده و من رفتم به دیدن دوستم که دیدم سرو صدا زیاد شد اومدن بالا پشت بوم خونشون دیدم جنازشو که تو کفن سفید گذاشتن دارن میارن داخلتوروخدا تعبیر خواب منو بگیت خدا خیرتون بده

    • مدیر سایت تیر 16, 1399 at 12:14 ب.ظ

      سلام! خواب‌تان بیانگر جنبه‌ای از خودتان است که مرده است یا ممکنست به این معنا باشد که مقصودتان را نمی‌رسانید (گنگ هستید). خودتان را خفه می‌کنید و از درون می‌کشید. بیانگر پایان چیزی است. همچنین، یعنی می‌کوشید احساسی یا جنبه‌ای از زندگی‌تان که آماده‌ی رویارویی با آن نیستید را پنهان کنید. تعبیر دیگر: حس فاصله گرفتن و جدا شدن می‌کنید. خارج از دسترس هستید. نمادی از مرگ یا انتهای چیزی است. تعبیر دیگر: می‌کوشید احساس یا جنبه‌ای از زندگی‌تان که آماده‌ی روبرویی با آن نیستید را مخفی یا سرکوب کنید. نمادی از موفقیت بی‌حد و مرز است.

      • ببخشید استاد من منظورتونو از تعبیر خوابم نفهمیدم الان تعبیر خواب من خوبه یا بد اصلا خیلی آشفته هستم

        • مدیر سایت تیر 16, 1399 at 12:38 ب.ظ

          خواب‌تان نشانگر روحیه‌تان است بشدت منفی می‌باشد و اینکه نشانگر آنست که می‌بایست مثبت‌اندیش باشید و ناامیدی‌ها و فکرهای منفی‌بافانه را حتما از خودتان دور کنید! هرگونه نگرانی، بشدت زیان‌بار خواهد بود!‍ پس، خودتان را از انرژی‌های منفی، بدگمانی، خیال‌های ناراحت‌کننده و هرچه باعث ناراحتی در شما می‌شود، رها کنید!

  8. سلام من ساعت ٤:٣٠صبح قبل از طلوع آفتاب ، خواب از خواب پريدم و اول خوابم تشييع جنازهء عظيمي ديدم كه نميدونستم مربوط ب كيه اما از خونه ئي بود كه ما قبلًا حدود ١٩،٢٠ سال ِ پيش اونجا زندگي ميكرديم، و اول نميدونستم مربوط ب چ شخصيِ؟؟؟

    پدرم ١٢ سال پيش و خواهرم ٤ ماهِ كه فوت شدن و من خواب ديدم كه دومرتبه اين دونفرُ تشييع ميكنن اما با جمعيتي فراوان و من ب تماشا ايستادم و مبهوتم

    از اونطرف هم داخل خونه ء ما انگار كه مادرم خونه تكوني كرده و كلي لباس شسته و خيس روي بندرخت اويزون و داخل توالت و حمام هم كه گوشه حياط ِ

    هم انگار شسته شده اما پر از اب و كفِ ، كه من ميخوام دوباره بشورم ،

    من همش نگران غذا دادن ب اون جمعيت هستم و ميگم بايد هماهنگ كنيم تا به همه غذا برسه

    لباسهاي روي بند همه روشن و حوله هاو دمپايي ها ، بيشتر ب چشمم اومد ولي الباقي عزاداران مشكي پوش مثل جمعيت راهپيماييهايي كه انگار افراد سرشناس هستن

    • مدیر سایت تیر 16, 1399 at 12:14 ب.ظ

      سلام! خواب‌تان یعنی به دنبال جهتی در زندگی‌تان هستید. انگیزه ندارید. تعبیر دیگر: بیانگر تحول است. لازمست فضایی برای‌تان قائل شوید. لازمست خلوت کنید تا روی موقعیتی بیندیشید و دوباره انرژی بگیرید. این، بیانگر انطباق و عدم فردیت است. شاید حس می‌کنید روی دیدگاه‌هایتان حساب نمی‌کنند یا دیدگاه‌هایتان مهم نیستند. تعبیر دیگر: لازمست جنبه‌های گوناگون جمعیتی را در شخصیت‌تان دخیل کنید. از شر عادت‌های بدتان خلاص شده‌اید و خودتان را از موقعیتی منفی رهانیده‌اید. چیزی را سرانجام رها می‌کنید و اجازه می‌دهید که برود. حس دلواپسی، ناشادی یا معذب بودن شدیدتر در موقعیتی از زندگی‌تان می‌کنید. نگرانیی که دارید، ممکنست چیزی باشد که باید به آن توجه، و آن را تأیید کنید. ادامه‌ی خواب‌تان از «لباسهای روی بند» را لطفا در پیامی دیگر ارسال کنید!

  9. سلام.دشب خواب دیدم جنازه پسری بر روی زمین هست که من اصلا ایشان را نمی شناسم اما موقع تشییع من زیر جنازه را گرفتم لطفا تعبیر خوابم را بفرمائید.سپاگذارم

    • مدیر سایت تیر 16, 1399 at 12:14 ب.ظ

      سلام! خواب‌تان بیانگر جنبه‌ای از خودتان است که مرده است یا ممکنست به این معنا باشد که مقصودتان را نمی‌رسانید (گنگ هستید). خودتان را خفه می‌کنید و از درون می‌کشید. از شر عادت‌های بدتان خلاص شده‌اید و خودتان را از موقعیتی منفی رهانیده‌اید. چیزی را سرانجام رها می‌کنید و اجازه می‌دهید که برود.

  10. سلام خسته نباشین دیروز تو شهرمون یه سید فوت کردن دیشب خواب دیدم ک تو تشییع جنازه شرکت میکنم و اونو دفن کردن ولی روش خاک نریختن یجورایی انگار قبل اینکه مرده رو بذارن داخل قبر اول قبرو پر کردن بعد گذاشتن و میگفتن حابا قراره خاک بریزیم روش ممنون میشم تعبیر کنید

    • خواب‌تان یعنی از شر عادت‌های بدتان خلاص شده‌اید و خودتان را از موقعیتی منفی رهانیده‌اید. چیزی را سرانجام رها می‌کنید و اجازه می‌دهید که برود.

1 2 3

ستاره
Logo
تعییر رمز عبور