یه چوب کبریت رو بردار و معادله ۲=۸-۸ رو در ۷ ثانیه درستش کن!

این معمای چوب کبریت بسیار چالش برانگیز است و ما از شما دعوت می‌کنیم این چالش را پذیرفته و تلاش کنید این معما را حل کنید.

حل معماهایی نظیر معمای چوب کبریت باعث تجهیز شما به مهارت‌هایی می‌شود که در جنبه‌های مختلف زندگی شما بسیار کاربردی هستند. بهبود تفکرتان از طریق چنین چالش‌هایی نه تنها شما را در حل مشکلات توانمندتر می‌سازد، بلکه ذهن شما را انعطاف‌پذیرتر می‌کند، که می‌تواند در مدرسه، کار و زندگی شخصی مفید باشد.

در ادامه برای شما یک بازی فکری و معمای جالبی را قرار داده‌ایم که ماهیچه‌های مغز شما را به حرکت در خواهد آورد. بنابراین خود را برای غرق شدن در سوال آماده کنید. این معمای چوب کبریت علاوه بر فهم ریاضی، سرعت عملکرد شما در حل سوال را نیز در بوته آزمایش قرار می‌دهد. در واقع این فقط یک تمرین در حساب و ریاضیات نیست، بلکه مسابقه‌ای با زمان است!

ماموریت شما در این سوال این است که با حذف یک چوب کبریت معادله را به شکل صحیح در بیاورید. شاید به نظرتان حل این سوال بسیار ساده باشد ولی اگر در کمتر از ۷ ثانیه بتوانید پاسخ صحیح را بیابید شما جز افراد سریع و باهوش به شمار خواهید رفت پس خود را آماده کنید.

معمای چوب کبریت معادله ۲=۸-۸

بیشتر بخوانید: یه چوب کبریت رو بردار و به سادگی معادله ۷=۸+۷ رو به شکل درستش دربیار

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شکل صحیح معادله را برای ما کامنت کنید و سپس پاسخ را ببینید

.

.

.

آیا درست حدس زده‌بودید؟

کافی است ی چوب کبریت از عدد ۸ دوم کم کنیم تا ۶ شده و تساوی صحیح گردد.

اگر در ابتدا به پاسخ صحیح نرسیدید ناامید نشوید. دقیقا زیبایی این پازل ها و معماهای چوب کبریت در توانایی آن‌ها برای به چالش کشیدن ذهن و تحریک مغز ما نهفته است. اگر از این چالش معمای چوب کبریت لذت بردید، چرا آن را با دوستان و خانواده خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک نمی گذارید؟ نه تنها به آن‌ها فرصت می‌دهید تا مهارت‌های تفکر سریع‌شان را آزمایش کنند، بلکه سرگرمی‌های جذابی را نیز برایشان فراهم می‌کنید.

پس ادامه دهید، این چالش را به اشتراک بگذارید و ببینید چه کسی از حلقه شما می تواند چالش و قله معمای چوب کبریت را تنها در ۷ ثانیه فتح کند!

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید