کمرباریک ترین زن جهان کیست؟!

احتمالا کمرباریک اطراف خود زیاد دیده‌اید اما کمرباریک ترین شخص بالغ در جهان کیست؟ در این پست به سراغ یکی از عجیب‌ترین رکوردهای گینس رفته‌ایم!

افراد لاغر و استخوانی زیادی در حوزه‌ی مدلینگ مشغول به کار هستند، اما یک مادر خانه‌دار متولد ۱۹۳۷ لقب کمرباریک‌ترین زن جهان را از آن خود کرده است و حتی نام او در رکوردهای گینس هم ثبت شده است!

کتی یونگ، کمرباریک‌ترین زن جهان

کوچکترین کمر در جهان متعلق به کتی یونگ (ساکن ایالات متحده آمریکا، زاده‌ی ۱۹۳۷) است که ۱.۷۲ متر (۵ فوت و ۸ اینچ) قد دارد و دارای دور کمر با کمربند، به اندازه ۳۸.۱ سانتی‌متر (۱۵ اینچ) است. بدون کمربند مخصوص، اندازه آن ۵۳.۳۴ سانتی متر (۲۱ اینچ) است که بازهم از بسیاری از خانم‌های بالغ که تابحال فرزندی نداشتند هم کوچکتر است.

اشتیاق شدید او به پوشیدن لباس های ویکتوریایی باعث شد که در سن ۳۸ سالگی شروع به پوشیدن کمربندهای سفت مخصوص کرد تا به تدریج دور کمرش را به این اندازه‌ی عجیب برساند! این خانم هرگز برای باریک کردن کمرش جراحی نکرده است. از سال ۱۹۸۳، او ۲۳ ساعت در روز این کمربند سفت و محکم را می پوشد و فقط برای دوش گرفتن روزانه خود آن را از بدن خارج می کند!

مادر سه فرزند که رژیم غذایی و ورزش خاصی برای حفظ کمر خود ندارد، می گوید: من هیچ قصدی برای ثبت رکورد نداشتم، و این موضوع صرفا به دلیل لباس پوشیدن خاص من به گوش همه رسید.

نظر شما چیست؟ آیا داشتن کمر بسیار باریک، حتی وقتی بدون کمربند از بقیه باریک تر است، ارزش ۲۳ ساعت کمربند سفت پوشیدن را دارد؟

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید