جذاب‌ترین و لاکچری‌ترین مدل مانتو کرم کتی، مجلسی و اسپرت برای شیک پوشان

رنگ کرم یکی از رنگ‌هایی است که در طول سال‌های مختلف مورد پسند همه سلیقه ها بوده است. با مجموعه‌ای از انواع مدل مانتو کرم مجلسی، کوتاه، بلند و کتی همراه ما باشید.

مدل مانتو کرمی

رنگ کرم از طیف رنگی گسترده‌ای بهره‌مند است. تقریبا می‌توان گفت که هر خانمی در رگال پوشاکش لباسی به رنگ کرم دارد؛ چراکه ست کردن مانتو کرم کار چندان سختی نیست. در واقع مانتو کرم چه جزء مانتو یقه انگلیسی باشد و چه یقه ایستاده، یکی از مانتوهایی است که برای موقعیت های مختلف و سنین متفاوت مناسب است، می تواند استایل شما را شیک و لاکچری نشان دهد، با رنگ های متفاوتی مانند مشکی، طیف های مختلفی از رنگ کرم و قهوه ای، آبی، سرمه ای، سبز، قرمز، سفید و حتی رنگ های پاستلی ست می شود. 

اگر شما از طرفداران این رنگ ساده، ملیح و جذاب هستید با مجموعه‌ای از ترندها و انواع مدل مانتو کرم همراه ما باشید. پیش از مشاهده تصاویر پیشنهاد می‌کنیم مدل مانتو قرمز و مدل دورگ را نیز ببینید.

 

مدل مانتو کرم مجلسی

مدل مانتو کرم مجلسی بیشتر مانتوهایی هستند که با پارچه هایی مانند حریر، ژاکارد، ساتن یا کرپ حریر دوخته می شوند یا روی آن ها با استفاده از متریال مختلف طرح های زیادی ایجاد می شود. این مدل مانتوها به تناسب مدلشان می توانند کوتاه یا بلند بوده و با دامن یا شلوار ست شوند. 

جدیدترین مدل مانتو کرمی مجلسی

مدل مانتو کرمی مجلسی

مدل مانتو کرمی جلو باز مجلسی

مدل مانتو کرپ کرمی مجلسی

مدل مانتو کرم بلند

مدل مانتو کرمی بلند جلو بسته

مدل مانتو کرمی جلو بسته

مدل مانتو کرمی بلند

مدل مانتو بلند مجلسی
مدل مانتو کرم کوتاه

مانتوهای کرم کوتاه یکی از شیک ترین مانتوهایی هستند که هر فردی می تواند در کمد لباس خود داشته باشد. این مانتوها را می توانید با یک شلوار کرم یا نسکافه ای بپوشید تا تیپ شما رسمی تر نشان داده شود. علاوه بر این می توانید به تناسب مدلی که دارند با پوشیدن یک شلوار بوت کات یا راسته جین، تیپ خود را دخترانه تر و اسپرت تر نشان دهید. در واقع دست شما برای ست کردن مانتو کرم کوتاه بسیار باز است و اگر کمی دقت به خرج دهید می توانید با آن ها یک استایل لاکچری داشته باشید. اگر یک مدل مانتو کرم جلوباز را انتخاب کرده اید می توانید زیر ان یک شومیز زیبا مانند شومیز خال خالی یا راه راه به تن کنید.

مدل مانتو کرمی کوتاه

مدل مانتو ابروبادی کرمی

مدل مانتو کرمی طرح دار

مدل مانتو کرمی طرح دار

 

مدل مانتو راه راه کرمی

 

مانتو کرم کتی

مانتو کرم کتی یکی از جذاب ترین مدل های مانتو برای مراسم ها و موقعیت های مختلف است. می توانید از آن ها برای محل کار یا دانشگاه استفاده کنید. می توانید آن ها را برای مجالس رسمی بپوشید یا حتی از آن ها برای عید و نوروز استفاده کنید. برخی از مدل های مانتو کتی کرم کوتاه و برخی بلند هستند؛ برخی از آن ها گشاد و لش دوخته شده و برخی دیگر اندامی هستند. دست شما در انتخاب این مدل مانتو باز است و رنگ های مختلفی را نیز می توانید با آن ها ست کنید. 

مدل مانتو کتی کرمی رنگ

مدل مانتو کرمی تابستانه

مدل مانتو کرمی کتی کوتاه

مدل مانتو کرمی کتی اسپرت

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
وب گردی:
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید