تاریخ روز مربی ۱۴۰۳ | روز مربی ۱۴۰۳ چند شنبه است؟

تاریخ روز مربی ۱۴۰۳، تاریخ دقیق روز مربی ۱۴۰۳، روز مربی ۱۴۰۳ چند شنبه است؟ تاریخ روز مربی ۱۴۰۳ کی است؟ تاریخ روز مربی سال ۱۴۰۳ به میلادی و قمری. تاریخ روز مربی ۱۴۰۳ برابر است با چهارشنبه ۹ آبان ماه.

روز مربی به عنوان یک روز تخصصی در تقویم و تقویم تعطیلات ملی و فرهنگی در بسیاری از کشورها وجود ندارد. در بسیاری از کشورها، مانند روسیه ۳۰ اکتبر به عنوان روز مربی درنظر گرفته شده است. در ایران نیز ۸ آبان و در سال‌های کبیسه ۹ آبان مصادف با ۳۰ اکتبر گرامی‌ داشته می‌شود.

افرادی که به عنوان مربی در ورزش، تعلیم و تربیت، یادگیری و توسعه حرفه‌ای دیگری فعالیت می‌کنند، از افتخارات و دستاوردهای خود به عنوان مربی در روزهای مختلف سال جشن می‌گیرند. این تاریخ‌ها ممکن است بر اساس جوایز و رویدادهای ورزشی خاص یا تقویم‌های ملی هر کشور متغیر باشند.

مثلا ۲۵ سپتامبر و یا ۶ اکتبر نیز در بعضی کشورها به عنوان روز مربی نامگذاری شده است. بنابراین، روز مربی به عنوان یک روز جهانی یا ملی وجود ندارد و باید به تاریخ و متعارف مربوط به هر کشور یا حوزه خاص اشاره کنید.

تاریخ روز مربی ۱۴۰۳

تاریخ دقیق روز جهانی مربی در تقویم شمسی برابر است با :

روز چهارشنبه ۹ آبان سال ۱۴۰۳

۹ / ۸ / ۱۴۰۳

تاریخ دقیق روز جهانی مربی در تقویم قمری برابر است با :

روز چهارشنبه ۲۶ ربیع الثانی سال ۱۴۴۶

۲۶ / ۴ / ۱۴۴۶

تاریخ دقیق روز جهانی مربی در تقویم میلادی برابر است با :

روز چهارشنبه ۳۰ اکتبر سال ۲۰۲۴

۳۰/ ۱۰/ ۲۰۲۴

۳۰ اکتبر روز جهانی مربی است.

۳۰ اکتبر روز جهانی مربی است. به این بهانه با تبریک روز مربی دست به کار شوید و از مربی خود برای ساعات بی پایان تشویق، راهنمایی، الهام و انگیزه، با یک متن و یادداشت شیرین قدردانی کنید.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید