با این سه اپلیکیشن سیستم‌عامل iOS بانک را به خانه خود ببرید!

در دنیای امروز دیگر کمتر کسی را پیدا می‌کنید که برای پیگیری امور ساده بانکی خود به صورت حضوری به یکی از موسسه‌های مالی در سطح کشور مراجعه می‌کند؛ به‌علاوه عمده‌ی مشتریان بانک‌ها تمایل دارند کارهای خود را در منزل و به کمک اینترنت و همراه بانک انجام دهند.

با وجود اینکه در حال حاضر تعداد بیشماری اپلیکیشن‌ بانکی وجود دارند اما سه عدد از مهم‌ترین آن‌ها که امکانات بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند شامل برنامه سپینو بانک صادرات و همراه بانک مهر ایران برای ایفون هستند که مشخصات و قابلیت‌های آن‌ها در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته است.

افتتاح حساب آنلاین به کمک اپلیکیشن سپینو بانک صادرات

دانلود سپینو بانک صادرات

بانک صادرات ایران با راه‌اندازی پلتفرمی جذاب به نام سپینو امکان پیگیری امور بانکی مختلف را به صورت کاملاً غیرحضوری در اختیار مشتریان خود قرار داده است. به واسطه‌ی اپلیکیشن سپینو بانک صادرات تمامی کاربران زمان کوتاه‌تری را برای پرداخت‌ها سپری و روز خود را با آسودگی خیال بالاتری طی می‌کنند. از طرفی دیگر دانلود نرم افزار سپینو بانک صادرات امکان افتتاح حساب به صورت آنلاین ظرف مدت چند دقیقه را هم در اختیار شما قرار می‌دهد تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری به بانک نداشته باشید.

نگاهی به خدمات و امکانات برنامه سپینو بانک صادرات

کلیه‌ی کاربران سیستم‌عامل ios بعد از دانلود سپینو بانک صادرات از برترین اپ استور ایرانی کشور می‌توانند از خدمات و امکانات گوناگون این برنامه به شرح زیر بهره‌مند شوند:

  • خدمات انتقال وجه به صورت هوشمند
  • دریافت تسهیلات به صورت غیرحضوری
  • پرداخت اقساط به صورت آنلاین
  • امنیت بالا به واسطه‌ی احراز هویت و استفاده از هوش مصنوعی
  • خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی
  • پرداخت قبوض
  • صدور و ارسال رایگان کارت بانکی در رنگ‌های گوناگون و موارد متعدد دیگر

روش فعالسازی نرم افزار سپینو بانک صادرات

به منظور بهره‌مندی از خدماتی که در بخش قبل معرفی شده‌اند باید بعد از دانلود این اپلیکیشن به روش زیر در آن افتتاح حساب کنید:

  • اپلیکیشن را باز کنید و بر روی ثبت‌نام کلیک و مراحل مربوط به ثبت شماره تلفن همراه و وارد کردن رمز عبور یکبار مصرف را دنبال کنید.
  • در بخش بعدی نوبت به وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد در فرم مربوطه می‌رسد؛ پس از آن با مشخص کردن رمز عبور برای حساب می‌توانید بر روی گزینه‌ی «افتتاح حساب» کلیک کنید.
  • صفحه‌ی جدید نمایش‌داده‌شده مربوط به احراز هویت آنلاین است که لازم است مدارک و اطلاعات خواسته شده را در بخش‌های مربوطه وارد کنید.
  • در نهایت پس از تایید احراز هویت غیرحضوری کاربران می‌توانند مراحل افتتاح حساب خود را بدون نیاز به واریز مبلغ خاصی تکمیل کنند.

پوشش تمامی نیازهای شما با نصب جدید همراه بانک مهر ایران ios

دانلود همراه بانک مهر ایران برای ایفون با لینک مستقیم

در حال حاضر اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که با ارائه‌ی خدمات گوناگون تلاش می‌کنند در بحث بانکداری الکترونیک خود را از سایر رقبا متمایز کنند و همراه بانک مهر ایران ایفون هم یکی از آن‌ها محسوب می‌شود که تمامی خدمات اعم از افتتاح حساب و مدیریت آن به واسطه‌ی این برنامه به شکل غیرحضوری صورت می‌گیرد. تمامی دارندگان تلفن‌های شرکت اپل به منظور دسترسی به همراه بانک مهر ایران و استفاده از امکانات گوناگون آن می‌توانند روی اپ استور سیبچه حساب و در کنار این برنامه به کلیه‌ی اپلیکیشن‌های موردنیاز خود هم دسترسی پیدا کنند.

راهنمای نصب جدید همراه بانک مهر ایران برای iOS

برای استفاده راحت‌تر از خدمات بانکی، همراه بانک مهر ایران نسخه جدید خود را برای دستگاه‌های iOS عرضه کرده است. این اپلیکیشن به کاربران امکان مدیریت حساب‌های بانکی، پرداخت قبوض، انتقال وجه و سایر خدمات مالی را به‌سرعت و به‌صورت آنلاین می‌دهد.

برای نصب نسخه جدید همراه بانک مهر ایران روی آیفون یا آیپد، کافیست وارد سیبچه شوید و با جستجوی “همراه بانک مهر ایران” نسخه رسمی اپلیکیشن را دانلود کنید. پس از نصب، با وارد کردن اطلاعات کاربری خود، می‌توانید به خدمات کامل بانک مهر ایران دسترسی داشته باشید.

آیا امکان درخواست وام بعد از افتتاح حساب بانک مهر ایران برای ایفون وجود دارد؟

بعد از دانلود همراه بانک مهر ایران برای ایفون با لینک مستقیم و افتتاح حساب در آن می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب این بانک درخواست خود را برای دریافت تسهیلات ثبت کنید. به واسطه‌‌ی کامل‌تر‌شدن بخش تسهیلات در این برنامه اکنون امکان درخواست وام بدون ضامن، با ضامن و تسهیلات کالا کارت هم وجود دارد. البته آن دسته از مشتریان این بانک که به دنبال دریافت وام بدون ضامن هستند باید پس از نصب جدید همراه بانک مهر ایران ios تحت وب، نزد بانک به عنوان مشتری خوش‌حساب یا کم‌ریسک شناخته شوند.

مزایای همراه بانک مهر ایران ایفون نسخه وب

همراه بانک مهر ایران ایفون نسخه وب جدا از فراهم کردن امکان درخواست وام و افتتاح حساب به صورت اینترنتی می‌تواند مزایای زیر را هم برای مشتریان خود به همراه داشته باشد:

  • مشاهده تسهیلات و پرداخت اقساط مربوطه
  • انتقال وجه به صورت پایا، ساتنا و پل
  • مشاهده میزان موجودی کارت و تمامی حساب‌های نزد قرض‌الحسنه مهر ایران
  • پرداخت ساده و آسان قبوض خدماتی
  • دسترسی به نقشه شعب و نزدیک‌ترین خودپردازهای این بانک
  • مدیریت چک
  • غیرفعالسازی رمز دوم کارت
  • دریافت رمز اول و دوم کارت بدون نیاز به مراجعه به شعبه و خودپرداز
  • درخواست صدور کارت به صورت غیرحضوری
  • خرید شارژ و بسته‌ی اینترنتی برای تمامی اپراتورهای تلفن همراه در کشور

راهنمای فعال‌سازی ۳۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

ایرانسل به مناسبت‌های مختلف، بسته‌های اینترنت رایگان برای کاربران خود در نظر می‌گیرد. یکی از جذاب‌ترین پیشنهادات، بسته ۳۰ گیگابایتی اینترنت رایگان است که با فعال‌سازی آن، کاربران می‌توانند از اینترنت پرسرعت ایرانسل به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند.

برای فعال‌سازی این بسته، کافی است به اپلیکیشن “ایرانسل من” از طریق سلیت سیبچه وارد شده و در بخش پیشنهادات ویژه یا اینترنت رایگان، درخواست فعال‌سازی بسته ۳۰ گیگابایتی را ثبت کنید. همچنین از طریق شماره‌گیری کد دستوری مخصوص ایرانسل که در اطلاعیه‌های این شرکت اعلام می‌شود، می‌توانید این بسته را به‌راحتی فعال کنید.

پس از فعال‌سازی، می‌توانید به‌مدت محدود از حجم بالای اینترنت رایگان ایرانسل برای مرور وب، دانلود و استریم استفاده کنید.

سیبچه اولین و برترین اپ استور اپلیکیشن‌های سیستم‌عامل ios

اگر تا پیش از این دغدغه‌ی دانلود اپلیکیشن‌ها و بازی‌های دلخواهتان را بر روی سیستم‌عامل ios داشتید دیگر جای نگرانی نیست، چرا که سیبچه تمامی برنامه‌های کاربردی و بازی‌های سرگرم‌کننده را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ فقط کافی است نام آن را در بخش جستجو این پلتفرم وارد کنید. از طرفی دیگر در وبلاگ این اپ استور هم اطلاعات کاربردی در مورد این سیستم‌عامل و گوشی‌های شرکت اپل از قبیل کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل وجود دارد.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید