۴۰ نمونه شعار برای شورای دانش آموزی مدارس [شعار کاندیداها]

در این نوشته چند شعار جذاب و متفاوت کوتاه و بلند برای شرکت در شورای دانش آموزی را می خوانید.

شورای دانش آموزی با هدف تقویت عزت نفس دانش آموزان و ایجاد حس مسئولیت پذیری و مشارکت جویی در آنها در مدارس تشکیل می شود. اعضای این شورا در تصمیم گیری های مربوط به مسائل آموزشی و فوق برنامه‌های مدرسه دخیل هستند.

در این نوشته از ستاره ۴۰نمونه شعار برای شورای دانش‌آموزی ارائه شده است که می‌توانند برای پوسترها، سخنرانی‌ها یا بروشورهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرند

نمونه شعار برای شورای دانش آموزی

با هم برای آینده‌ای بهتر “من [نام]، کاندیدای شما برای شورای دانش‌آموزی هستم. با هم می‌توانیم ایده‌های خلاقانه‌ را برای بهبود مدرسه‌مان به واقعیت تبدیل کنیم!”

******

صدای شما، تصمیم ما “رأی شما به من یعنی صدای شما در تصمیم‌گیری‌های مهم شنیده می‌شود. بیایید با هم تغییرات مثبت ایجاد کنیم!”

******

با هم قوی‌تر “به عنوان نماینده شما در شورای دانش‌آموزی، تلاش می‌کنم تا مدرسه‌ای بهتر برای همه بسازیم. بیایید با همکاری، محیطی دوستانه و موفق ایجاد کنیم!”

******

آینده را بسازیم “من [نام] برای ساختن آینده‌ای روشن و پر از فرصت‌ها، به شما نیاز دارم. با رأی شما می‌توانیم مدرسه‌ای بهتر داشته باشیم.”

******

با هم پیشرفت کنیم “به من رأی دهید تا با ایده‌های نو و کارآمد، محیط آموزشی بهتری را برای همه دانش‌آموزان به ارمغان بیاوریم.”

******

همدلی برای موفقیت “من صدای شما در شورای دانش‌آموزی خواهم بود. با حمایت شما، همه با هم موفق خواهیم شد!”

******

تغییرات کوچک، نتایج بزرگ “با انتخاب من به عنوان نماینده شما، می‌توانیم قدم‌های کوچکی برای ایجاد تغییرات بزرگ در مدرسه‌مان برداریم.”

******

رهبری با مسئولیت “رأی به من یعنی رأی به مسئولیت‌پذیری، تعهد و صداقت. من اینجا هستم تا به مشکلات شما گوش دهم و برای حل آن‌ها تلاش کنم.”

******

ایده‌های جدید، راه‌حل‌های بهتر “با من به سمت ایده‌های خلاقانه و راه‌حل‌های عملی برای مسائل مدرسه حرکت کنید. من در کنار شما برای موفقیت همه تلاش می‌کنم.”

******

پیشنهاد: در ستاره می توانید متن تشکر از مدیر مدرسه، ایده اسم کلام مدرسه و نمونه تزئین بشقاب میوه برای مدرسه را نیز ببینید.

مدرسه‌ای برای همه “من [نام] کاندیدای شورای دانش‌آموزی هستم و تلاش خواهم کرد تا مدرسه‌ای بسازیم که همه در آن احساس راحتی و امنیت کنند.”

******

رهبری با تفاوت “با رأی به من، به مدرسه‌ای شادتر، پویا‌تر و پربارتر کمک کنید. من اینجا هستم تا صدای شما را به گوش مسئولین برسانم.”

******

با من برای آینده‌ای بهتر “با من به آینده‌ای بهتر برای مدرسه‌مان رای دهید. ایده‌های شما برای من مهم هستند و با کمک شما می‌توانیم آن‌ها را عملی کنیم.”

******

تلاش برای فردا “با انتخاب من، از تمام ظرفیت‌های مدرسه استفاده خواهیم کرد تا محیطی بهتر برای یادگیری و پیشرفت ایجاد کنیم.”

******

با شما، برای شما “من صدای شما در شورای دانش‌آموزی خواهم بود و تلاش می‌کنم تا خواسته‌ها و نیازهای شما را به بهترین نحو به گوش مسئولین برسانم.”

******

گوش شنوا، دست‌ یاری‌گر “من اینجا هستم تا به شما گوش دهم و با هم راه‌حل‌هایی برای مشکلات مدرسه پیدا کنیم. رأی شما یعنی همکاری و همیاری برای موفقیت.”

******

با هم، برای تغییر “تغییرات بزرگ از قدم‌های کوچک آغاز می‌شوند. با رأی به من، اولین قدم را برای بهبود شرایط مدرسه‌مان بردارید.”

******

با هم به سوی موفقیت “من کاندیدای شما برای شورای دانش‌آموزی هستم و تلاش می‌کنم تا مدرسه‌ای پویا و با فرصت‌های بیشتر برای همه ایجاد کنیم.”

******

رهبری با مسئولیت‌پذیری “با رأی شما، من تمام تلاشم را برای پیشرفت و بهبود مدرسه‌مان انجام خواهم داد. بیایید با هم محیطی شادتر و پربارتر بسازیم.”

******

مدرسه‌ای بهتر، برای آینده‌ای بهتر “با من برای بهبود مدرسه‌مان تلاش کنید. ایده‌های شما مهم هستند و من برای عملی کردن آن‌ها اینجا هستم.”

******

یک رای، یک تغییر “هر رأی مهم است. با رأی شما به من، قدم‌های محکمی به سمت تغییرات مثبت و بهتر برداریم!”

******

شعار کوتاه تبلیغاتی برای شورای دانش آموزی 

با رای به — امید را به مدرسه برگردانید

******

با رای به — مدرسه دیگر خسته‌کننده نیست

******

— نماینده‌ای که لایقش هستید

******

هوشمندانه رای دهید، به — رای دهید

******

من می‌برم، شما می‌برید، همه می‌بریم.

******

اردوهای تمام‌نشدنی و زنگ ورزش‌های بیشتر با رای به —

******

ور نریزید، به من رای دهید

******

من یکی از شما هستم، رای به —

******

شکست انتخاب من نیست. رای به —

******

رای به من، رای به شماست. من ببرم، شما می‌برید

******

نترسید، — اینجاست!!

******

ما در کنار هم بر تمام موانع غلبه می‌کنیم

******

رای از شما، تلاش از من

******

اگر به دنبال بهترین هستید، باید به بهترین رای دهید. رای ما —

******

با رای به —، کار نشد نداره

******

شورا را باید به — سپرد

******

رفیق باش، به داداشت رای بده!

******

صدای تو، صدای من است؛ رای به —

******

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید