فال شمع روزانه سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳

فال شمع یکی از سرگرمی‌های روزانه است که برخی از افراد از آن برای پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. اما لازم است بدانید که فال و طالع بینی بیشتر جنبه سرگرمی داشته و نمی‌تواند اطلاعات دقیق و قطعی درباره وقایع و اتفاقات آینده در اختیار شما قرار دهد. برای خواندن فال شمع روزانه سه شنبه 27 شهریور 1403 مطابق با ماه تولد خود با ما همراه باشید.

فال شمع

فال شمع یکی از سرگرمی‌های روزانه است که برخی از افراد از آن برای پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. اما لازم است بدانید که فال و طالع بینی بیشتر جنبه سرگرمی داشته و نمی‌تواند اطلاعات دقیق و قطعی درباره وقایع و اتفاقات آینده در اختیار شما قرار دهد.

نحوه گرفتن فال شمع به این شکل است که باید شمعی را با رنگ دلخواه خود انتخاب کرده و آن را در خلوت و با ذهنی خالی از افکار روزمره روشن کنید. سپس چشمان خود را بسته و به نیت و درخواست درونی خود فکر کنید. حال چشمان خود را باز کرده و پارافین شمع را درون ظرف آبی که از قبل تهیه کرده‌اید بریزید. بسته به اینکه چه شکلی درون ظرف ایجاد می‌شود، فال شمع روزانه شما تعبیر می‌گردد. از آنجایی که شکل ایجاد شده در ظرف متغیر بوده و از کنترل شما نیز خارج است، ما در این نوشته، فال شمع روزانه شما را به صورت آنلاین انجام داده و در اختیار شما قرار داده‌ایم. برای خواندن فال شمع روزانه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ مطابق با ماه تولد خود با ما همراه باشید.

مشاهده فال شمع روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
مشاهده فال شمع روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند

فال شمع روزانه متولدین فروردین

فال شمع روزانه فروردین

رنگ شمع شما: قهوه ای

رنگ قهوه ای در فال شمع روزانه به معنی صلح و بی طرفی است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: علف

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر علف در فال شمع روزانه:

خوشبختی در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین فروردین

شاید امروز به دلیل اینکه اهدافتان عملی نشده‌اند با خودتان درگیر باشید. اکنون خیلی اصرار دارید که به زندگی خود معنا ببخشید اما این تصمیم الزاماً شما را به این هدف نمی‌رساند. از بدشانسی، نمی‌توانید فقط این راه را در پیش بگیرید زیرا شما وظایف مالیای دارید که باید به آنها بپردازید. اگر مجبور شدید که مدت بیشتری به این نوع زندگی ادامه بدهید ناامید نشوید، بالاخره زمان اینکه زندگی شما هم تغییر پیدا کند فرا می‌رسد.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

فال شمع روزانه اردیبهشت

رنگ شمع شما: بنفش

رنگ بنفش در فال شمع روزانه به معنی دانش، قدرت و سلامتی است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: تاج

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر تاج در فال شمع روزانه:

به‌زودی به بیماری ناخوشی دچار خواهید شد. مراقب خود باشید.

توصیه روزانه برای متولدین اردیبهشت

امروز ماه در نشانه التقاطی شما باقی می‌ماند و شیطنتهای اورانوس را تقویت می‌کند. گردش یک سری از سیاره‌های شخصی به دور ماه بهتان کمک می‌کند تمرینهای جدید و شدید خود را تمام کنید. اما مقابله شدید خورشید با اورنوس یعنی سیاره بخت شما، می‌تواند کل زندگیتان، به خصوص در حیطه دوستیها و رابطه‌های صمی‌می، را زیر و رو کند. شما باید جایگاه خود را حفظ کنید، اما در عین حال به حرف‌های دیگران هم گوش بدهید.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

فال شمع روزانه خرداد

رنگ شمع شما: زرد

رنگ زرد در فال شمع روزانه به معنی دوستی، شادی و عزت نفس است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: کلاه

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر کلاه در فال شمع روزانه:

یک تغییر مکان در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین خرداد

امروز شما حسابی سرحال هستید، برای اینکه اعتقاد دارید فقط باید به چیزهایی که دلتان می‌خواهد برسید. شما از ارتباطات قبلیتان دوری کرده‌اید، بنابراین از حوادث جدیدی که رخ می‌دهد آشفته می‌شوید. با وجود این حالا که ونوس وارد پنجمین خانه شما، یعنی خانه مربوط به روابط عاشقانه، شده است، شما تنهایی را انتخاب کرده‌اید، بنابراین طوری رفتار کنید که در عین لذت بردن از خوشیهایی که به دنبالشان بودید، برای دیگران هم مفیدتر باشید.

فال شمع روزانه متولدین تیر

فال شمع روزانه تیر

رنگ شمع شما: سیاه

رنگ سیاه در فال شمع روزانه به معنی پاکسازی چرخه های منفی است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: شمع

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر شمع در فال شمع روزانه:

به‌زودی رشد معنوی محسوسی خواهید داشت.

توصیه روزانه برای متولدین تیر

اعتماد کردن به درک مستقیم خود یا بینش تان امروز بسیار مهم به نظر می‌رسد، به خاطر اینکه ممکن است حقایق بسیار پیچیده به نظر برسند و فهمیدن اینکه کدام یک درست و کدام غلط کمیسخت باشد. اگر طبق روال هر روز پیش بروید و بخواهید آن گونه مسایل را تجزیه و تحلیل کنید احتمالا در دریایی از جزییات گیج کننده غرق خواهید شد. و ممکن است حتی به بهترین راه حل موجود نیز نرسید. اطلاعات را بررسی کنید و بعد آن را درکناری قرار دهید. آخرین تلاش شما احتمالا درنهایت بهترین جواب مشکل شما خواهد بود.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

فال شمع روزانه مرداد

رنگ شمع شما: صورتی

رنگ صورتی در فال شمع روزانه به معنی عشق و شفقت است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: لوبیا

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر لوبیا در فال شمع روزانه:

به زودی مشکلات مالی برای شما پیش خواهد آمد

توصیه روزانه برای متولدین مرداد

شما در میان تمام مردم دیگر بهترین دوستان را دارید و ممکن است آنها امروز هیچ کار اشتباهی انجام ندهند. با وجود این حتی اگر آنها صادقانه شما را دوست دارند، بایستی همیشه به یاد داشته باشید که شما اکنون از ورای عینک خوش بینی به آنها مینگرید. اما اگر با دقت نگاه کنید می‌توانید بیطرفانه به موضوع بنگرید. برای ادامه داشتن دوستیهایتان قبول کردن واقعیت نسبت به تحمیل کردن افکارتان به آنهایی که دوستشان دارید از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

فال شمع روزانه شهریور

رنگ شمع شما: طلایی

رنگ طلایی در فال شمع روزانه به معنی ثروت، رفاه، قدرت و اعتماد به نفس است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: ستاره

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر ستاره در فال شمع روزانه:

خوشبختی و سعادت پیش روی شماست.

توصیه روزانه برای متولدین شهریور

امروز روزی همراه با رویاها و خاطرات فراموش شده می‌باشد. ممکن است شما تجربه‌ها و پنداره‌های تکراریای داشته باشید که نتوانید به راحتی برای فرد دیگری توصیفشان کنید. سعی نکنید که همین الان تجربه‌های درونیتان را با افراد دیگر سهیم شوید. در حالیکه از تصاویر خیالی محو احساسیتان لذت می‌برید، تا جایی که لازم است با دیگران صحبت کنید. شما در روزهای بعد خواهید توانست بیشتر در موردشان صحبت کنید.

فال شمع روزانه متولدین مهر

فال شمع روزانه مهر

رنگ شمع شما: آبی

رنگ آبی در فال شمع روزانه به معنی صلح، آرامش، خرد و شفا است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: تار عنکبوت

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر تار عنکبوت در فال شمع روزانه:

همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.

توصیه روزانه برای متولدین مهر

هم اکنون شما باید کاملاً آگاه باشید که احساساتتان چقدر بر تلاشهایتان تأثیر می‌گذارند تا عینی و ملموس باشند و این موضوع برای شما از اهمیتی حیاتی برخوردار است. امروز ماه کامل در نشانه شما می‌تواند بیشتر به واقعیت تکیه کند. خوشبختانه تصورات شما در طول روز کاملاً واضح و روشن خواهند بود.

فال شمع روزانه متولدین آبان

فال شمع روزانه آبان

رنگ شمع شما: قرمز

رنگ قرمز در فال شمع روزانه به معنی جذابیت و اشتیاق است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: لوله

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر لوله در فال شمع روزانه:

اگر با کسی اختلاف داشته‌اید به‌زودی آشتی و صلح می‌کنید.

توصیه روزانه برای متولدین آبان

کاری است که بارها و بارها آن را به تعویق انداخته اید اما دیگر وقت آن فرا رسیده که سعی کنید میل و رغبتی برای انجام آن در خود ایجاد کنید. در نهایت می‌توانید ببینید که همه آن کارهای سختی که اخیرا انجام داده بودید به نتیجه رسیده و بیش از حد انتظار شما ثمرداده است. کسانی که قبلا سر راه شما ایستاده بودند اکنون آماده اند تا به شما کمک کنند. خیلی خوب است که این جریان تغییر کرده اما این باعث نمی‌شود که شما فکر کنید هر کاری می‌خواهید می‌توانید بکنید. با این وجود مثبت اندیشی شما می‌تواند احتمال موفقیت شما را افزایش دهد.

فال شمع روزانه متولدین آذر

فال شمع روزانه آذر

رنگ شمع شما: نارنجی

رنگ نارنجی در فال شمع روزانه به معنی خلاقیت، اشتیاق، غرور، شکوفایی و فراوانی است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: ماهی

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر ماهی در فال شمع روزانه:

کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید و به‌زودی مورد تحسین قرار خواهید گرفت.

توصیه روزانه برای متولدین آذر

دلسوزی شما می‌تواند یکی از بهترین قدرت‌های شما باشد. در حالی که می‌تواند منبع نگرانیهای شما هم باشد. توانایی شما برای همدردی کردن با دیگران نعمتی است از جانب خدا مگر آنکه نتوانید مرزی برای حد سلامتی خود تشکیل دهید و اثر آن را خنثی کنید. حتی اگر نیت‌های شما خوب باشد، احساس کردن درد دیگران الزاما تنها راه عکس‌العمل نشان دادن به اخبارهای سخت و دشوار نیست. هر کاری می‌توانید برای مفید بودن بکنید و حرکت کنید. این می‌تواند همه آنهایی را که درگیر هستند را خلاص کند.

فال شمع روزانه متولدین دی

فال شمع روزانه دی

رنگ شمع شما: سبز

رنگ سبز در فال شمع روزانه به معنی پول، رفاه و خوش شانسی است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: خانه

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر خانه در فال شمع روزانه:

روزها و اوضاع بهتری در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین دی

امروز برای اینکه بتوانید وقت کافی برای استراحت کردن داشته باشید، باید حتماً در اول صبح مشکلات شخصی خود را حل کنید. امروز یک نفر کاری را بهتان پیشنهاد می‌کند که به نظرتان خیلی عالی می آید، اما درست نیست قبل از تحقیق و بررسی کردن جواب مثبت دهید. این اتفاق می‌تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند، اما تا وقتی که در مورد این کار به طور کامل تحقیق نکرده‌اید هیچ اقدامی نکنید.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

فال شمع روزانه بهمن

رنگ شمع شما: نقره ای

رنگ نقره ای در فال شمع روزانه به معنی تجلی آرزو و رویا است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: سگ

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر سگ در فال شمع روزانه:

دچار کمبود عزت نفس شده‌اید

توصیه روزانه برای متولدین بهمن

شما در این روزها دارای مشغولیات بسیاری هستید و از این همه فعالیت خسته شده اید. توصیه می‌کنیم تمام کارهایتان را متوقف کنید زیرا شما برای انجام  بعضی از کارهایتان حوصله و رغبت ندارید به همین دلیل بیش از پیش خسته می‌شوید. بهتر است کارهایی را که مایل به انجام دادن هستید از کارهایی که تمایلی برای انجام شان ندارید جدا کنید. زیرا انرژی را که برای آن کار می‌گذارید اگر برای کار دیگری هزینه کنید  نتیجه‌های بهتری خواهد داشت.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

فال شمع روزانه اسفند

رنگ شمع شما: سفید

رنگ سفید در فال شمع روزانه به معنی آرامش و تعادل است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: توپ

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر توپ در فال شمع روزانه:

مشکلی دارید که در آینده نزدیک حل خواهد شد.

توصیه روزانه برای متولدین اسفند

شاید امروز نتوانید به آرزوهای خودتان دست پیدا کنید. اما بیان تصوراتتان هم کار آسانی نیست. ممکن است همه بفهمند که شما نا امید و مأیوس هستید حتی اگر ندانند که واقعاً خواسته ی شما چیست. به هرحال، آنها می‌توانند تشخیص بدهند  که شما از یک چیزی خیلی ناراحتید که نمی‌توانید بگویید. ناامید نشوید شاید فردا توانستید درباره ی آن با کسی صحبت کنید.

 

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید