خرید تتر از صرافی ایرانی بدون احراز هویت

در این مطلب صرافی ایرانی را معرفی می‌کنیم که در آن می‌توانید بدون احراز هویت، تتر بخرید.

اولین برخورد هر فرد با دنیای ارزهای دیجیتال، ثبت نام در یک صرافی آنلاین است. برای خرید ارزهای دیجیتال و همچنین فروش آن‌ها و به طور کلی سرمایه گذاری در این بازار، شما نیاز به استفاده از یک صرافی دارید. در گذشته صرافی‌های خارجی بدون احراز هویت به کاربران خود خدمات ارائه می‌کردند اما با گذشت زمان و به دلیل سختگیری‌های کشورهای مختلف در زمینه مشخص شدن هویت افراد در کشورهای مختلف، برای مسائل مالیاتی و موارد قانونی دیگر، احراز هویت در اکثر صرافی‌ها اجباری شد. صرافی‌های ایرانی هم از این قاعده مستثنی نیستند و برای فعالیت در آن‌ها شما نیاز به احراز هویت دارید. ما یک فرصت جدید را در بین صرافی‌های آنلاین کشف کرده ایم و قصد داریم آن را با شما در میان بگذاریم.

خرید تتر بدون احراز هویت

تتر شناخته شده ترین و پر استفاده‌ترین استیبل کوین بازار رمزارزهاست. به دلیل ثابت بودن قیمت این ارز دیجیتال، تتر به عنوان یک دارایی امن برای اجتناب از نوسانات بازار و همچنین سیو سود مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا برای انتقال دارایی به صرافی یا بروکرهای خارجی، از تتر استفاده می‌شود زیرا نوسان ندارد و در تمامی پلتفرم‌های معتبر هم پشتیبانی می‌شود. عموما در ایران و به دستور پلیس فتا، برداشت‌های ارز دیجیتال با تاخیر ۷۲ ساعته انجام می‌پذیرد. این موضوع در صرافی‌های ایرانی طبیعی و عادی است ولی این اختلاف در واریز ارزهای دیجیتال، مشکلات زیادی را برای کاربرانی که نیاز فوری به استفاده از ارزهای دیجیتال خود در پلتفرم‌های دیگر دارند، ایجاد کرده است. اینجا ما به شما صرافی را معرفی می‌کنیم که در آن می‌توانید بدون احراز هویت و به صورت فوری خرید و فروش تتر را انجام دهید و در صورت نیاز آن را برداشت کنید.

معرفی صرافی آنلاین سالاریکس

شما می‌توانید بدون احراز هویت و در بخش معاملات دلاری صرافی آنلاین سالاریکس به خرید و فروش تتر بپردازید و نسبت به برداشت آن اقدام کنید. این صرافی آنلاین که از لحاظ کارمزدی، پایین ترین کارمزد را در بین صرافی‌های ایرانی داراست، با پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال به شما امکان خرید و فروش بدون دردسر را هدیه می‌کند. در صرافی سالاریکس شما می‌توانید بدون سقف خاصی طبق قیمت تتر خرید خود را انجام دهید و این ارز را به کیف پول خود یا آدرس دیگری برداشت کنید.

اگر قصد معامله با ریال یا تومان را دارید، می‌توانید در صرافی سالاریکس در کمتر از ۱۰ دقیقه احراز هویت خود را که تماما اتوماتیک صورت می‌گیرد، انجام دهید و به معاملات ریالی خود بپردازید و سود خود را به حساب بانکی‌تان برداشت کنید. این صرافی با رابط کاربری ساده‌ای که دارد، به راحتی امکان معاملات را برای شما فراهم می‌کند. در صرافی آنلاین سالاریکس شما محدودیتی برای واریز دلاری و ریالی ندارید و می‌توانید به صورت نامحدود واریز و برداشت از حساب خود انجام دهید.

تمامی موارد گفته شده، صرافی سالاریکس را تبدیل به یک انتخاب مطمئن و مناسب برای انجام معاملات ارز دیجیتال بدل کرده و شما می‌توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید تتر و دیگر ارزهای دیجیتال از این صرافی اقدام کنید.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید