فال شمع روزانه یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

فال شمع یکی از سرگرمی‌های روزانه است که برخی از افراد از آن برای پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. اما لازم است بدانید که فال و طالع بینی بیشتر جنبه سرگرمی داشته و نمی‌تواند اطلاعات دقیق و قطعی درباره وقایع و اتفاقات آینده در اختیار شما قرار دهد. برای خواندن فال شمع روزانه یکشنبه 11 شهریور 1403 مطابق با ماه تولد خود با ما همراه باشید.

فال شمع

فال شمع یکی از سرگرمی‌های روزانه است که برخی از افراد از آن برای پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. اما لازم است بدانید که فال و طالع بینی بیشتر جنبه سرگرمی داشته و نمی‌تواند اطلاعات دقیق و قطعی درباره وقایع و اتفاقات آینده در اختیار شما قرار دهد.

نحوه گرفتن فال شمع به این شکل است که باید شمعی را با رنگ دلخواه خود انتخاب کرده و آن را در خلوت و با ذهنی خالی از افکار روزمره روشن کنید. سپس چشمان خود را بسته و به نیت و درخواست درونی خود فکر کنید. حال چشمان خود را باز کرده و پارافین شمع را درون ظرف آبی که از قبل تهیه کرده‌اید بریزید. بسته به اینکه چه شکلی درون ظرف ایجاد می‌شود، فال شمع روزانه شما تعبیر می‌گردد. از آنجایی که شکل ایجاد شده در ظرف متغیر بوده و از کنترل شما نیز خارج است، ما در این نوشته، فال شمع روزانه شما را به صورت آنلاین انجام داده و در اختیار شما قرار داده‌ایم. برای خواندن فال شمع روزانه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ مطابق با ماه تولد خود با ما همراه باشید.

مشاهده فال شمع روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
مشاهده فال شمع روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند

فال شمع روزانه متولدین فروردین

فال شمع روزانه فروردین

رنگ شمع شما: طلایی

رنگ طلایی در فال شمع روزانه به معنی ثروت، رفاه، قدرت و اعتماد به نفس است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: تاج

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر تاج در فال شمع روزانه:

به‌زودی به بیماری ناخوشی دچار خواهید شد. مراقب خود باشید.

توصیه روزانه برای متولدین فروردین

تقویم اجتماعی شما نشان دهنده این مطلب است که این ماه، ماه پر از جنب و جوش و فعالیت در سال برای شما می‌باشد. بخشی از انگیزه اصلی شما می‌تواند این باشد که شما اکنون نمی‌خواهید تنها باشید. همکاری کردن با یک گروه برای شما از اینکه به راه خودتان بروید جالبتر است. به منظور اینکه بتوانید بهترین بازیکن تیمی در حد امکان باشید مسائل شخصی خودتان را هم بیان کنید.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

فال شمع روزانه اردیبهشت

رنگ شمع شما: سبز

رنگ سبز در فال شمع روزانه به معنی پول، رفاه و خوش شانسی است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: درخت

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر درخت در فال شمع روزانه:

در زمان مناسبی برای انجام نیت خود هستید، در این راه قدم بردارید.

توصیه روزانه برای متولدین اردیبهشت

شما امروز به سختی برای خود برنامه‌ریزی کرده‌اید، تاحدی که اگر در سر راهتان مانعی وجود داشته باشد، همه چیز به طور کامل به هم می‌ریزد. جواب منفی دادن را یاد بگیرید، به فکر خودتان باشید و خود را از شر فشارهای زیاد رها کنید. پس زیاد صبر نکنید؛ وگرنه خیلی دیر می‌شود. شما می‌توانید به ناامیدیهایتان خاتمه دهید. تا موقعی که به تقویم خود و برنامه‌های خود توجه نمی‌کنید برای همه چیز آمادگی خواهید داشت.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

فال شمع روزانه خرداد

رنگ شمع شما: زرد

رنگ زرد در فال شمع روزانه به معنی دوستی، شادی و عزت نفس است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: ابر

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر ابر در فال شمع روزانه:

چیزی یا کسی شما را تهدید می کند بهتر است احتیاط کنید.

توصیه روزانه برای متولدین خرداد

ذهن شما سرشار از فکرهای ناب است و شما آماده اید که بر اساس آنها عمل کنید. متاسفانه مجبورید کارهایی کنید که برنامه‌هایتان مورد توافق افرادی که چندان هم رفتار دوستانه ای ندارند قرار بگیرد. اگر نمی‌توانید تشخیص دهید که چگونه ایده‌هایتان را ابراز کنید، ممکن است کشف کنید که افکار منفی به سرعت جای خود را با دیدگاه های هوشمندانه عوض می‌کنند. سعی نکنید احساسات‌تان را پنهان کنید، وگرنه خیلی چیزهای خوب را قبل از اینکه آنها را بشناسید از دست می‌دهید.

فال شمع روزانه متولدین تیر

فال شمع روزانه تیر

رنگ شمع شما: قرمز

رنگ قرمز در فال شمع روزانه به معنی جذابیت و اشتیاق است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: کوه

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر کوه در فال شمع روزانه:

دوست خوبی در اطرافتان حضور دارد که به کمک شما مایل است، کمکش را قبول کنید.

توصیه روزانه برای متولدین تیر

این روزها برقرار کردن تعادل بین حساب بانکیتان و آرزوهایتان برای داشتن بعضی از چیزها کار مشکلی است. شما از هر جایی می‌توانید تغییر جهت بدهید، چیزهای دیگری هم برای امتحان کردن وجود دارند، اما اگر نیازهای مادی شما نامحدود باشند نمی‌توانید از عهده تغذیه کردن آنها برآیید. تغییر دادن تصور خود در مورد ثروت می‌تواند بهتان کمک کند. باید به خودتان یاد بدهید که توقعتان را کمتر کنید.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

فال شمع روزانه مرداد

رنگ شمع شما: قهوه ای

رنگ قهوه ای در فال شمع روزانه به معنی صلح و بی طرفی است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: سگ

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر سگ در فال شمع روزانه:

دچار کمبود عزت نفس شده‌اید

توصیه روزانه برای متولدین مرداد

ممکن است این روزها از آشفتگی که به آن دچار شده‌اید احساس ناراحتی کنید، و به نظرتان هم می‌رسد که هیچ چیز نمی‌تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل کند. شاید بهتر است که افکار خود را آزاد کنید و به جای اینکه بخواهید مدام شرایط را کنترل کنید اجازه دهید امواج منفی خود به خود بگذرند و شما آرام شوید. وقتی که شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگیهای روحیتان ناپدید خواهد شد. سعی نکنید همه شرایط را تحت کنترل خود درآورید آنها را رها کنید. رفتار معقول شما به قدر کافی دوام خواهد آورد و دیگران از رهبری شایسته شما نهایت استفاده می‌کنند.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

فال شمع روزانه شهریور

رنگ شمع شما: نارنجی

رنگ نارنجی در فال شمع روزانه به معنی خلاقیت، اشتیاق، غرور، شکوفایی و فراوانی است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: قلب

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر قلب در فال شمع روزانه:

رابطه عاشقانه‌ای پیش رو خواهید داشت.

توصیه روزانه برای متولدین شهریور

شما با یک چشم‌انداز جدید در مورد امور روزمره زندگی خود هیجان زده شده‌اید و آمادگی کامل برای ترقی کردن دارید. امم وقتی شما شروع به کار می‌کنید، در حالی که از شدید بودن تغییرات هراسانید، ممکن است ناگهان آروز کنید که روال کارها آرامتر پیش برود. اگر شما اولین قدم را برداشته باشید امکان برگشتن به عقب وجود ندارد. به یاد دشته باشید که می‌تواند امور را کنترل کنید و برنامه‌های روزانه خود را متعادل کنید.

فال شمع روزانه متولدین مهر

فال شمع روزانه مهر

رنگ شمع شما: صورتی

رنگ صورتی در فال شمع روزانه به معنی عشق و شفقت است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: پر

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر پر در فال شمع روزانه:

خوشحال باشید زیرا مشکلات شما به زودی حل خواهد شد.

توصیه روزانه برای متولدین مهر

شما امروز تنها کسی هستید که نقش خیلی سنگینی را به عهده گرفته اید. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید خیلی مهم باشید؛ بلکه معنی اش این است که افراد دیگر همگی روی شما حساب باز کرده اند و واقعا لازم است که یک نفر آنها را چک کند. شما خیلی خوب برای کارتان آماده شده اید، چراکه شما دقیقا می‌دانید چه کاری باید انجام دهید. اما رفتار مقتدرانه شما شاید اینجا بهترین روش برای رسیدن به هدفتان نباشد. بهتر است کمی نرم تر بوده و به جای حرف زدن از عقل و منطق بی روشن کند. فقط تسلیم نشوید!! اما باور کردن اینکه می‌توانید با منطق و افکار هوشمندانه نظر آنها را عوض کنید کاری غیر عملی و نشدنی است. بگذارید آنها نظرتان را بفهمند و بعد تنهایشان بگذارید. آنها وقتی خودشان آمادگی لازم را پیدا کردند- و نه زودتر از آن!- نظرشان را عوض خواهند کرد.

فال شمع روزانه متولدین آبان

فال شمع روزانه آبان

رنگ شمع شما: بنفش

رنگ بنفش در فال شمع روزانه به معنی دانش، قدرت و سلامتی است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: چتر

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر چتر در فال شمع روزانه:

مشکلی در راه است، مراقب باشید.

توصیه روزانه برای متولدین آبان

زمانی که شما انگیزه حرکت کردن و به جلو رفتن را دارید، می خاوهید که بر اساس نظریات خودتان دست به عمل بزنید. گاهی وقتها عاقلانه است که کمی صبر کنید و ببینید که بعداً چه احساسی پیدا خواهید کرد. وقتی که شما با چنین موردی مواجه می شوید، با احتیاط شروع کردن بهترین استراتژی است. با وجود این در حال حاضر نشان دادن یک واکنش سریع پاک بودن نیت شمارا نشان می دهد، بنابراین تردید نشان ندهید.

فال شمع روزانه متولدین آذر

فال شمع روزانه آذر

رنگ شمع شما: آبی

رنگ آبی در فال شمع روزانه به معنی صلح، آرامش، خرد و شفا است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: خانه

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر خانه در فال شمع روزانه:

روزها و اوضاع بهتری در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین آذر

ممکن است امروز موضوع احساسی برایتان بوجود بیاید و شما احساس کنید در پیشبرد این شرایط ناشیانه رفتار می‌کنید. در این موقعیت شما نباید خود را زیر سئوال ببرید. برعکس ممکن است شما در این موقعیت کاملا از خودتان مطمئن باشید. مسئله این است که شما می‌خواهید این جریان را در یک سطح معقول و منطقی نگاه دارید با این حال احساسات دیگران هم در این جریان دخیل می‌شود. پایداری شما برای قوت و شدت این جریان تنها اختلاف را افزایش می‌دهد. بنابراین آرام باشید و اجازه دهید که فعل و انفعالات تان شما را به هر کجا می‌خواهند ببرند. حتی اگر باعث شود احساس ناخوشایندی به شما دست دهد.

فال شمع روزانه متولدین دی

فال شمع روزانه دی

رنگ شمع شما: سیاه

رنگ سیاه در فال شمع روزانه به معنی پاکسازی چرخه های منفی است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: لوبیا

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر لوبیا در فال شمع روزانه:

به زودی مشکلات مالی برای شما پیش خواهد آمد

توصیه روزانه برای متولدین دی

امروز شما مجبور نخواهید شد با ناراحتی‌های جدی دست و پنجه نرم کنید، اما آنها در پس زمینه وجود دارند. از نظر معنوی شما حس و حال خوبی دارید، برای اینکه می‌توانید خوشیهای خود را با دیگران سهیم شوید. اما نباید دوباره این کار را انجام دهید؛ شما باید محدودیت‌های خود را نیز قبول کنید و این موضوع در حین تفریح کردن امنی شما را تضمین می‌کند.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

فال شمع روزانه بهمن

رنگ شمع شما: نقره ای

رنگ نقره ای در فال شمع روزانه به معنی تجلی آرزو و رویا است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: گربه سیاه

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر گربه سیاه در فال شمع روزانه:

دوست و رفیق نابابی دارید که بهتر است از او دوری کنید.

توصیه روزانه برای متولدین بهمن

ممکن است شما امروز مانند یک کاشف ظاهر شوید اما  نه به خاطر ظاهر و لباس؛ بلکه به خاطر رفتار شجاعانه و دلیرانه تان! حس کنجکاوی شما بالاست و اشتیاق شما برای هیجان قابل جلوگیری نیست. از کمی‌تفریح داشتن در این راه نترسید به خاطر اینکه دیگران نیمه ماجراجویانه شما را می‌بینند. اشتیاق شما امروز واگیر دار است  پس مطمئن شویدو آن  را در اطراف تان پراکنده کنید.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

فال شمع روزانه اسفند

رنگ شمع شما: سفید

رنگ سفید در فال شمع روزانه به معنی آرامش و تعادل است.

تصویر شمع

شکل دیده شده در ظرف آب: ستاره

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر ستاره در فال شمع روزانه:

خوشبختی و سعادت پیش روی شماست.

توصیه روزانه برای متولدین اسفند

امروز ایده‌های جدیدی به ذهن شما می‌رسد سریع تر از اینکه بتوانید آنها را عملی کنید! این به خاطر این است که شما کانال ارتباطی قوی با ذهن نیمه هوشیار خود دارید. با وجود اینکه این وضعیت خیلی خوب به نظر می‌رسد اما می‌تواند مشکلاتی را نیز بهمراه داشته باشد؛ چرا که شما نیازدارید در محل کارتان روی وظایف خاصی تمرکز داشته باشید. معمولا رسیدگی به جزییات بهترین استعدادهای شما نیستند و اخیرا نیز سخت تر کنترل می‌شوند. بهترین کاری که می‌توانید را انجام دهید و کارهای نیمه تمام خود را فردا به پایان برسانید چرا که فردا بهتر می‌توانید تمرکز کنید.

 

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید