تست شخصیتی آسمان شب | فقط کافیه بگی در نگاه اول چی دیدی که بگم منطقی هستی یا خیال‌پرداز و خلاق؟

تصویر زیر را نگاه کنید و به ما بگویید در نگاه اول ستاره‌ها را دیدید یا اسکیت بازها یا فرشتگان؟ و ما به شما خواهیم گفت فردی منطقی هستید یا خیر. این تست شخصیت می‌تواند رازهای زیادی در مورد شخصیت شما بگوید.

تست‌های روانشناسی شخصیت سفری جذاب به دنیای روان شما هستند که بر اساس آنچه برای اولین بار در یک تصویر می‌بینید، بینش‌های جالبی را در مورد عمیق‌ترین ترس‌ها، خواسته‌ها و ویژگی‌های شخصیتی شما آشکار می‌کنند. توهمات نوری مانند پازل‌هایی روانشناسانه برای مغز ما هستند و حتی در برخی موارد می‌توانند ما را فریب دهند تا چیزهایی را ببینیم که در تصویر وجود ندارد! و این فریب به خوبی نشان می‌دهد که چگونه ذهن ما کار می‌کند. ر برخی موارد این تصاویر مدعی تعیین سطح ضریب هوشی بیننده و در بعضی دیگر ویژگی‌های پنهان شخصیتی را نشان می‌دهد.

ما با تصویر توهم نوری زیبایی از زمانی در شب که اکثر مردم در خواب‌های طلایی هستند، نزد شما بازگشته ایم. نقاشی زیر یکی دیگر از شگفتی های هنری هنرمند مشهور کانادایی رابرت گونسالوز است. این تصویر تست شخصیت است و می‌‌تواند ویژگی‌های شخصیتی شما را نیز آشکار کند. این تست شخصیت می‌تواند تشخیص دهد که آیا شما فردی منطقی هستید یا نه.

توجه: این تست‌های توهم نوری بدان معنا نیست که اینگونه تصاویر می‌توانند به طور قطعی و بدون خطا شخصیت شما را تعیین کنند، اما این مسئله شایان توجه است که این تصاویر توهم نوری می‌توانند بینشی در مورد نحوه کار ذهن شما و برخی از ویژگی‌های کلیدی شخصیت شما ارائه دهند. 

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی از روی فیلم | کدام ژانر فیلم رو بیشتر می‌پسندی؟ بگو تا بگم چه شخصیتی داری؟

تست شخصیتی آسمان شب

این تصویر منظره ای زیبا از شب را نشان می‌دهد و یک سناریوی رویایی است. وقتی به آسمان نگاه می‌کنید می توانید ماه و ستاره ها و چیزی را ببینید که به نظر می‌رسد مانند افرادی است که فانوس‌های کوچکی را حمل می‌کنند و همچنین افرادی که اسکیت روی یخ می‌کنند. در نگاه اول چه دیدید؟

 

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت | به تصویر نگاه کن و بگو در ثانیه اول چی دیدی تا بفهمی تحت فشار خونسرد عمل می‌کنی یا دست‌پاچه می‌شی؟

تست شخصیتی آسمان شب

تفسیر تست شخصیتی آسمان شب

فرشته‌ها:

شما یک رویاپرداز هستید و دوست دارید ابتدا آنچه را که می‌خواهید تجسم کنید و سپس آرزوی رسیدن به آن را در سر بپرورانید و به آن برسید.همچنین شما می‌دانید که خوب است برنامه‌ریزی کنید و این برنامه‌ریزی دقیقا همان کاری است که شما به خوبی انجام می‌دهید. شما از بخش منطقی مغز خود خوب استفاده می‌کنید اما فرد خلاق تری هستید.

ستاره‌ها:

شما یک دستاورد هستید. شما یک رهبر طبیعی هستید که اهداف بالایی دارید و به موفقیت می‌رسید. به طور جالبی هر دو طرف مغزتان با تمام توان برای شما کار می کنند و شما را فردی منطقی و خلاق کرده‌اند

اسکیت بازان:

اگر ابتدا اسکیت بازان روی یخ را دیدید، همیشه توسط مغز منطقی خود هدایت می‌شوید. شما دوست دارید بدانید در اطرافتان چه می‌گذرد و خیال پردازی نمی کنید. شما واقعیت را می‌دانید و از هیچ چیزی که به نظر هذیان‌انگیز به نظر می‌رسد پیروی نمی‌کنید. اساسا شما به سیاه و سفید اعتقاد دارید و می‌خواهید از خاکستری در زندگی اجتناب کنید. کارشناسان می گویند کسانی که اسکیت بازان را می‌بینند “متفکران تصویر بزرگ” هستند. 

شما در نگاه اول در این تست شخصیتی چه دیده بودید؟

جالب است بدانید رابرت گونسالوز (Robert Gonsalves) برای خلق چنین نقاشی‌های توهم نوری فردی مشهور است. توهمات نوری با ذهن شما بازی می‌کنند و باعث می‌شوند آنچه که وجود ندارد یا چیزی که واقعی نیست را به راحتی دیده و باور کنید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت | یه نگاه به تصویر زیر بنداز تا ضمیر ناخوداگاهت اعتراف کنه که از زندگی لذت می‌بره یا نه؟

منتظر تست روانشناسی شخصیت بعدی ما در سایت ستاره باشید چون با انجام این تست‌های شخصیتی ممکن است همه چیزهایی که فکر می‌کردید در مورد خود می‌دانید را به چالش بکشد.

امیدواریم از انجام این تست لذت برده باشید و احساس خوبی در مورد خود داشته‌باشید.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت ستاره به اشتراک بگذارید.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید