فرصت طلایی تسهیلات ۱۰ میلیونی زیپاد را از دست ندهید!

فرصت ۱۰ میلیونی وام زیپاد رو از دست نده!

با زیپاد، کودکانتان را برای آینده آماده کنید. با تهیه کارت زیپاد علاوه بر پس‌انداز برای فرزندتان، می‌توانید از فرصت محدود تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی بانک پاسارگاد نیز بهره‌مند شوید. با نصب و افتتاح حساب در زیپاد، نه‌تنها فرزندتان یک کارت بانکی دیجیتال خواهد داشت، بلکه می‌تواند از همان سنین کودکی با مفهوم پس‌انداز، سرمایه‌گذاری و مدیریت بودجه آشنا شود.

زیپاد چیست؟

زیپاد، حساب دیجیتال کودکان و نوجوانان بانک پاسارگاد، مختص کودکان ۵ تا ۱۷ ساله است که این امکان را در اختیار والدین قرار می‌دهد تا به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک، برای فرزندانشان حساب بانکی باز کنند. بعد از افتتاح حساب، فرزندان شما می‌توانند کارتی به نام «زی کارت» را با اسم خودشان و همچنین طرح دلخواهشان دریافت کنند و بعد از نصب اپلیکیشن زیپاد، از موجودی حساب خود مطلع شوند و استقلال مالی داشته باشند.

از آنجا که اپلیکیشن زیپاد روی موبایل والدین نصب می‌شود، آنها می‌توانند از راه دور  روی موجودی، میزان و نحوه خریدها و پس‌انداز فرزندانشان نظارت داشته باشند و درعین‌حال، نحوه مدیریت مالی و استقلال را به آنها یاد دهند.

مزایای اپلیکیشن زیپاد برای کودکان و نوجوانان و والدین

زیپاد، اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای آموزش مالی به فرزندان، با مزایای بسیاری برای طرفین، هم کودک و هم والدین، همراه است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

مزایای اپلیکیشن زیپاد برای کودکان و نوجوانان

  • آموزش مفاهیم مالی: زیپاد از طریق امکانات متنوعی همچون ایجاد قلک دیجیتال، امکان ردیابی تراکنش‌ها و همچنین تنظیم سقف هزینه‌ها، می‌تواند به کودکان کمک کند مفاهیمی مانند پس‌انداز و بودجه‌بندی را به صورت عملی یاد بگیرند.
  • داشتن استقلال مالی: از طریق زیپاد، کودکان و نوجوانان می‌توانند خریدهای آنلاین انجام دهند، موجودی حساب خود را کنترل کنند و استقلال مالی داشته باشند.
  • مسئولیت‌پذیری: این حساب دیجیتال می‌تواند به آنها کمک کند حواسشان به موجودی حسابشان باشد و یاد بگیرند آن را کنترل کنند.

مزایای اپلیکیشن زیپاد برای والدین

  • اطلاع از تراکنش‌های فرزندان: به کمک این حساب آنلاین، والدین می‌توانند خیلی راحت تراکنش‌های فرزندشان را زیر نظر بگیرند و از نحوه خرج کردن پول مطلع شوند.
  • صرفه‌جویی کردن در زمان: زیپاد این امکان را در اختیار والدین قرار می‌دهد تا بتوانند به صورت آنلاین، تمامی کارهای بانکی مربوط به فرزندشان را انجام دهند.
  • داشتن امنیت بالا: با داشتن زیپاد، مشکلاتی همچون گم شدن پول نقد توسط فرزندان به وجود نخواهد آمد. از طرف دیگر، زیپاد با داشتن بالاترین استانداردهای امنیتی، می‌تواند از اطلاعات مالی فرزند شما محافظت کند.

نحوه دریافت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی زیپاد

 

زیپاد امکانات متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که یکی از آنها عرضه تسهیلات خرید تا ۱۰ میلیون تومان است. در این طرح، کاربران می‌توانند از طریق میانگین موجودی ۳ ماه آخر خود، بدون چک، بدون ضامن و به صورت کاملا فوری، تسهیلات خرید ۱۰ میلیون تومانی دریافت کنند. . اگر قصد دریافت این تسهیلات را دارید، تنها کافی‌ست اپلیکیشن زیپاد را نصب کنید و بعد از افتتاح حساب، از مزایای بسیار آن بهره‌مند شوید.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید