بیوگرافی کیوان ساکت اف و همسرش + عکس‌ها و حواشی

در این مقاله با با بیوگرافی کیوان ساکت اف به همراه زندگی شخصی و ازدواج وی همراه ما باشید.

کیوان ساکت اف فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد تنکابن است، مدتی مجری بود و اکنون وارد دنیای بازیگری شده است.او در آثاری همچون سریال های بازگشت، حوالی پاییز و فیلم های بالاخره این زندگی مال کیه؟، پچ پچه های پشت خط نبرد و هی هو حضور داشته است.

بیوگرافی کیوان ساکت اف 

کیوان ساکت اف مجری و بازیگر در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۶۷ متولد شد. درمورد خانواده این بازیگر اطلاعات چندانی در دسترس نیست مثلا میدانیم اصالت کیوان ساکت اف تنکابنی است، در شهر تهران به دنیا آمده و حالا ساکن شهر کرج می‌باشد. کیوان آخرین فرزند خانواده پدرش معلم و مادرش خانه‌دار می‌باشد. دو برادر دارد که یکی از آنها تهیه کننده صدا و سیما و دیگری دکترای فلسفه دارد فامیلی اش ربطی به کشور روسیه ندارد.

زمانی که دانش آموزش مقطع سوم راهنمایی بود بازیگری را در آموزشگاه سینمایی هنر هفت با مدیریت برادرش در کرج شروع کرد و درس بازیگری را زیر نظر استاد قنبری یاد گرفت.

وی در زمینه انتخاب خودش برای تلوزیون می‌گوید: ما یک تائتر کار می کردیم که آن را در دانشگاه سوره اجرا کردیم پس از اینکه کار ما خوب شد فرستاده شدیم به جشنواره شاهرود آنجا آقای رضا فیاضی کار من را دید، خوشش آمد و مرا برای کار تئاتری خودش انتخاب کرد. پس از آنکه در جشنواره تئاتر کودک اصفهان رفتیم، در آنجا هم تهیه کننده شبکه یک مرا دید و انتخاب کرد، اینگونه شد که وارد تلویزیون شدیم.

همسر کیوان ساکت اف

یکی دیگر از زوج های بازیگری که تاریخ ازدواج آنها، سال ۱۴۰۳ است، کیوان ساکت اف می باشد که پس از انتشار تصاویر مراسم ازدواج شان، جستجوها با موضوع بیوگرافی شیدا خلیق و کیوان ساکت اف شدت گرفت. آقای بازیگر سریال حوالی پاییز، دومین مجرد این سریال بود که بعد از مونا کرمی، وارد زندگی متاهلی شده و با شیدا خلیق دختر ناهید مسلمی ازدواج کرد.

فعالیت های کیوان ساکت اف

اغلب ما او را با اجرا در شبکه نسیم شناختیم ولی سابقه هنری همسر شیدا خلیق بازیگر، به مدتی قبل از برنامه بی سیم باز میگردد. آقای بازیگر فعالیت هنری خود را از آموزشگاه سینمایی هنر هفت برادرش در کرج آغاز کرد و مدتی بعد با حمایت برادرش که تهیه‌کننده و استخدام صدا و سیما بود، به عنوان مجری وارد تلویزیون شد.

اولین اجرای کیوان ساکت اف، برنامه ما دو تا بود و ادامه راه مجری گری کیوان با برنامه سلام بهار برای شبکه یک و برنامه بوم سفید برای جام جم شکل گرفت. در سال ۱۳۸۷، زمانی که کیوان ساکت ۲۰ ساله بود، برای اولین بار بازیگری را در فیلم «دویدن در میان ابرها» تجربه کرد. سپس در سال ۱۳۹۶، دوباره به عرصه هنرپیشگی بازگشت و در یک سریال ایفای نقش کرد. همچنین در سال ۱۳۹۷، کیوان ساکت اجرای برنامه «زمانی برای خندیدن» را در شبکه سه برعهده داشت.

خلاصه فعالیت‌ها:

  • فیلم سینمایی دویدن در میان ابرها
  • سریال راه شیری
  • سریال سرگذشت
  • سریال محکومین
  • سریال به رنگ خاک
  • سریال روزهای آبیح
  • سریال حوالی پاییز

نمایش خانگی :

  • شب های مافیا
  • زودیاک

علاقه‌مندی‌های کیوان ساکت اف

به شدت طرفدار تیم پرسپولیس است و صدای استاد محمدرضا شجربان و بازیگری جانی دپ را دوست دارد، از بین فیلم هاي‌ ایرانی هم مورد علاقه اش فیلم چهارشنبه سوری است ، او شهیدی فر را بهترین مجری میداند. از بین بازیگران آل پاچینو را دوست دارد و در غذاها پیترا مورد علاقه اوست، علاقه ای به مد ندارد و هر لباسی قشنگ باشد می‌پوشد ، گروه خونی کیوان O+ می‌باشد.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید