برای تلویزیون‌های بزرگ چه نوع میزی مناسب است؟

واقعاً پیدا کردن یک میز مناسب برای تلویزیون های بزرگ چالش برانگیز است. به این دلیل که هم باید از نظر ظاهری تناسب کافی با دکوراسیون داشته باشد و هم استحکام کافی برای نگهداری تلویزیون. همانطور که می دانید معمولاً تلویزیون ها هرچه بزرگتر باشند حساس تر هستند پس باید میز مناسبی برای آنها انتخاب کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را برای خرید میز تلویزیون مناسب کامل راهنمایی کنیم.

میز تلویزیون هایگلاس 124160 - ناژینو

میز تلویزیون های دیواری

یکی از مناسب ترین نوع میز های تلویزیون برای تلویزیون های بزرگ میز تلویزیون دیواری است. به این دلیل که  این نوع میزها به دیوار نصب می‌شوند و فضای کمی را اشغال می‌کنند به همین دلیل برای تلویزیون‌های بزرگ و فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند. از جمله زیباترین مدل های میز تلویزیون دیواری برای خرید میز تلویزیون که علاوه بر استحکام خوب، زیبایی شگفت انگیزی به دکورتان می بخشند شامل موارد زیر هستند:

 

میز تلویزیون دیواری سفید هایگلاس روشا

این میز تلویزیون که از جنس MDF بسیار محکم و زیبا ساخته شده با به کارگیری ۳ کشوی خوب و پیش های داخلی، جلوه و کاربر بی نظیری را برای دکوراسیون شما به ارمغان می آورد. جنس بدنه این میز تلویزیون از هایگلاس براق ساخته شده که روشنایی خوبی به فضای منزل می دهد. همچنین به دلیل طراحی مینیمال آن، ظاهر اش به مرور زمان افراد را دل زده نمی کند.

این میز برای تلویزیون های بالای ۵۰ اینچ مناسب است بنابراین جزو میزهایی برای تلویزیون های بزرگ قرار می گیرد.  همچنین جدا بودن یونیت های این میز تلویزیون باعث می شود بتوانید در هنگام نصب یا جابجایی آنها را از هم باز کنید. همچنین یک یونیت بزرگ در بالای میز تلویزیون قرار دارد که باعث می شود بتوانید هر گونه اکسسوری، مجسمه، گلدان یا قاب عکس را روی آن قرار دهید. این محصول دارای ضمانت ۶۰ ماهه النسی بوده که خیال شما را از کیفیت بالای آن راحت می کند.

 

میز تلویزیون های زمینی 

علاوه بر اینکه شما می‌توانید از میز تلویزیون های دیواری برای تلویزیون بزرگ خودتان استفاده کنید، میز های زیبای پایه دار نیز وجود دارند که استفاده از آنها می تواند فضای دکوراسیون شما را به شدت خاص و جذاب نماید. از جمله زیباترین مدل های میز تلویزیون های زمینی برای خرید میز تلویزیون شامل موارد زیر هستند:

 

ست میز تلویزیون شیک و باکلاس آیسن

یکی از زیباترین مدل های میز تلوزیون که می‌توانید انتخاب نمایید ست میز تلویزیون شیک و باکلاس آیسن است. این ست به دلیل اینکه اجزای مختلفی را برای کاربرد خوب در کنار یکدیگر قرار می دهد و همچنین فضای کافی برای قرار دادن تلویزیون های بزرگ دارد، یکی از محبوب ترین میز تلویزیون های بازار محسوب می شود. 

این میز تلویزیون از جنس MDF گرید A ساخته شده که خیال شما را از بابت کیفیت بالای آن راحت می کند. همچنین دارای دو یونیت دیواری و یک شلف با طول ۱۶۰ سانتی متر است و برای قرار گیری نیاز به دیواری با حداقل طول ۳ متر دارد. زمان زیادی برای طراحی این محصول گذاشته شده و به همین دلیل با داشتن کشو ها و طبقه های مختلف، شما را از داشتن هرگونه کشو یا شلف دیگری بی نیاز می‌کند. همچنین به دلیل ترکیب رنگ سفید و قهوه ای، جلوه و انرژی مثبتی را به فضا منزل شما هدیه می دهد.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی مناسب ترین میز تلوزیون ها برای تلویزیون های بزرگ پرداختیم و دو مدل از زیباترین مدل های موجود در بازار ایران را معرفی کردیم. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید میز تلویزیون را دارید برای اینکه با مدل های مختلف دیگر آشنا شوید حتماً از مجموعه النسی که یکی از بهترین برند های تولید کننده انواع میز تلویزیون خاص در ایران است دیدن نمایید.

 

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید