چه رنگ لاکی پوست دست را روشن می کند | رنگ لاک های مناسب برای سفید نشان دادن انواع پوست

خانم ها همیشه به دنبال این هستند که بهترین رنگ ناخن را برای دستانشان انتخاب کنند تا زیباتر و درخشان‌تر به نظر برسند. در این راستا، این رنگ لاک ها پوست دست شما را سفیدتر و روشن‌تر نشان می‌دهد.

امروزه لاک ناخن به یکی از محبوب ترین روش های زیبایی تبدیل شده است. اگر رنگ لاک ناخن مناسبی را انتخاب کنید، نه تنها شما را شیک تر نشان می‌دهد بلکه دستان شما زیباتر خواهد شد.

در این مطلب قصد داریم بهترین رنگ لاک را به شما معرفی کنیم تا پوست دستان شما سفیدتر به نظر برسد.

پیدا کردن رنگ لاک ناخن که با رنگ پوست شما مطابقت داشته و رنگ پوست را سفیدتر نشان دهد واقعاً یک چالش است. برای انتخاب رنگ لاک مناسب، باید هم رنگ پوست و هم ته رنگ پوست خود را در نظر بگیرید.

 رنگ پوست به سه سطح اصلی تقسیم می‌شود: پوست روشن، پوست تیره و پوست قهوه ای و متوسط. رنگ پوست ثابت نیست و بر اساس عوامل خارجی مانند رژیم غذایی، مراقبت از پوست و حتی آب و هوا تغییر می‌کند. ب

علاوه بر رنگ پوست، ته رنگ نیز عامل مهمی است که باید در انتخاب رنگ لاک به آن دقت کنید. بر اساس ته رنگ، ما سه گروه پوستی داریم:

  • پوست گرم: پوست با رنگ های متمایل به زرد و قهوه ای. اگر رگ های شما سبز است، این نشانه ته رنگ گرم است.
  • پوست سرد: پوستی با رنگ های متمایل به آبی، قرمز و صورتی. اگر رگ های شما آبی یا بنفش است، این نشانه ته رنگ سرد است.
  • پوست خنثی: پوستی که ترکیبی از رنگ های زرد و صورتی دارد. اگر رگ های شما هم سبز و هم آبی هستند، این نشانه ته رنگ خنثی است.

چه رنگ لاکی پوست دست را روشن می‌کند : راهنما بر اساس رنگ پوست

اگر پوست روشنی دارید؛ این لاک ها پوست تان را درخشان تر و سفیدتر نشان می‌دهند: 

شما باید رنگ های لاک ناخن را در سایه های صورتی و رنگ های آبی روشن انتخاب کنید.

رنگ مرجانی به دلیل طبیعت پر جنب و جوش و روشن، یک ترند محبوب در زیبایی است. لاک ناخن مرجانی می تواند دست ها را روشن‌تر نشان دهد. با این حال، فقط برای افرادی با رنگ پوست روشن و گلگون مناسب است.

بیشتر بخوانید: ۱۷ رنگ لاک جذاب برای پوست های روشن

اگر پوست تیره دارید؛ این لاک ها پوست تان را سفیدتر نشان می‌دهند: 

سایه های سرد یا رنگ هایی را انتخاب کنید که رنگ های سرد و گرم را در خود جای داده و رابرای هماهنگی با رنگ پوست شما عالی است.

بژ

بژ یک انتخاب عالی است. لاک ناخن بژ برای افزایش روشنایی پوست افراد با رنگ پوست تیره بسیار عالی است.

سبز تیره برای افرادی با رنگ پوست تیره‌تر مناسب است و باعث ایجاد کنتراست و روشن‌تر نشان دادن دست‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۱۲ رنگ لاک جذاب و زیبا برای پوست سبزه

اگر پوست متوسط دارید؛ این لاک ها پوست تان را سفیدتر نشان می‌دهند: 

برای ایجاد جلوه ای مناسب، به سراغ رنگ های تند لاک مانند مشکی یا سایه های قوی بروید.

قهوه ای قرمز

قهوه ای قرمز یکی از رنگ های مورد علاقه ناخن برای روشن کردن پوست است. به طور خاص، این رنگ برای کسانی که پوست قهوه‌ای دارند مناسب است، زیرا این قابلیت را دارد که رنگ پوست را افزایش داده و آن را بسیار سفیدتر و روشن‌تر نشان دهد.

چه رنگ لاکی پوست دست را روشن می‌کند : راهنما بر اساس ته رنگ پوست

اگر پوست گرم دارید؛ این لاک ها پوست تان را درخشان تر و سفیدتر نشان می‌دهند: 

پوست روشن: برای رنگ های روشن مانند نارنجی، صورتی یا زرد روشن مناسب است.
پوست تیره: لاک های ناخن با رنگ های قهوه ای یا زرد مناسب است.
پوست قهوه ای: آبی تیره مناسب است.

لاک نود

لاک نود یکی دیگر از رنگ هایی است که برای روشن کردن رنگ پوست دست ها مناسب است؛ البته افرادی که پوست گرم دارند. نود برای رنگ پوست های سرد مناسب نیست، زیرا می تواند پوست را شسته و کم رنگ جلوه دهد.

شکلاتی

لاک ناخن شکلاتی برای افرادی با رنگ پوست گرم و عمیق مناسب است. این رنگ به تقویت رنگ پوست کمک می‌کند و باعث می‌شود دست ها بسیار سفیدتر و یکدست تر به نظر برسند.

قرمز روشن

وقتی صحبت از لاک ناخن می شود، قرمز روشن یک انتخاب ایده آل برای پوست های گرم است. این رنگ ظاهری زیبا و جذاب به ویژه برای پوست های روشن و تیره ایجاد می کند.

اگر پوست سرد دارید؛ این لاک ها پوست تان را درخشان تر و سفیدتر نشان می‌دهند: 

برای رنگ پوست سرد، رنگ های بیش از حد روشن خوب نیست و  باید به دنبال سایه های ملایم تر و آبی باشید. در زیر چند رنگ لاک ناخن وجود دارد که می تواند پوست سرد و تیره را درخشان کند.

پوست روشن:لاک ناخن به رنگ آلویی زیبایی جذاب و پیچیده ای را به وجود می آورد و جذابیت و برجستگی را برای دستان شما ایجاد می‌کند.

صورتی روشن

صورتی روشن نماد شیرینی و زنانگی است. برای افرادی که پوست سرد و روشن دارند، لاک صورتی روشن می‌تواند پوست را درخشان تر کند. 

پوست تیره:لاک ناخن به رنگ قرمز شرابی انتخابی است که پوست را روشن می کند و ظاهری زیبا به دستان شما می‌دهد.

لاک ناخن مشکی

پوست قهوه ای: لاک ناخن مشکی با توانایی بالایی که در تقویت رنگ پوست دارد، بهترین انتخاب برای افرادی است که پوست متوسط دارند.

اگر رنگ پوست تیره‌تری دارید، سرمه ای انتخاب عالی برای روشن کردن دست‌هایتان است. آبی سرمه ای حس پر رمز و راز را به همراه دارد و برای کسانی که به دنبال مد روز هستند؛ بسیار مناسب است.

لیست رنگ لاک ها، برای روشن تر و سفید نشان دادن پوست دست

به طور کلی این رنگ لاک ها، پوست دست شما را روشن تر و سفیدتر نشان خواهد داد: 

  • قرمز

قرمز رنگی است که همه خانم ها را علیرغم رنگ پوستشان جذاب می‌کند. به خصوص سایه های روشن قرمز می‌تواند پوست را درخشان کند. 

  • رنگ صورتی

صورتی طیف های مختلفی را ارائه می دهد و ظاهر زیبایی به خانم ها می‌دهد. این طیف می‌توانند بین رنگ‌های صورتی تیره‌تر یا روشن‌تر باشد.

  • نود

لاک های نود در لیست محبوب ترین لاک ها قرار دارند، اما خانم ها باید نود مناسب را  انتخاب کنند، زیرا تنوع زیادی دارد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید ظاهر کلی پوست تان را روشن کنید، می‌توانند به جای رنگ بژ، یک نود صورتی شفاف را امتحان کنند.

  •  بنفش

اگرچه بسیاری از زنان معتقدند که بنفش پوست را تیره تر خواهد کرد؛ اما در واقع،  رنگ اسطوخودوسی پاستلی می‌تواند پوست زنان را روشن تر نشان دهد. یاسی نیز گزینه ای عالی برای داشتن پوستی روشن است.

  • آبی

زنان عاشق آبی کبالتی هستند و اگر می‌خواهید پوستتان را  روشن کنید، باید این رنگ را انتخاب کنید. این رنگ جهانی است؛ به ویژه برای زنانی که پوست با ته رنگ گرم دارند.

  • نارنجی

ایده آل ترین رنگی که باعث درخشش پوست خانم ها به خصوص در فصل تابستان می‌شود، رنگ نارنجی روشن است. علاوه بر این، مرجانی می‌تواند سایه های  زیبایی داشته باشد.

 

انتخاب رنگ لاک ناخن متناسب با رنگ پوست کار ساده ای نیست. با این حال، از طریق اطلاعات این مطلب، اکنون محبوب ترین رنگ های لاک ناخن برای روشن کردن پوست را می شناسید.

به نظر شما کدام رنگ لاک پوست دست را روشن تر نشان می‌دهد؟؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. 

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید