متن تشکر از مدیر مدرسه | جملات قدردانی از مدیر و معاون دلسوز مدرسه

با انواع متن تشکر از مدیر مدرسه، از زبان دانش آموزان، پرسنل و معلمین و همچنین والدین دانش آموزان در قالب جملات طولانی و کوتاه دلنوشته همراه شما هستیم.

تشکر از مدیر مدرسه با استفاده از زیباترین متن‌ها، یک فرصت عالی برای شناسایی و ارج نهادن به تلاش و فداکاری مدیران مدرسه است و نشان دادن قدردانی باعث ایجاد حسن نیت می‌شود. فرقی نمی‌کند معلم، کارمند، والدین یا دانش‌آموز باشید، متن تشکر از مدیر مدرسه به شما کمک می‌کند قدردانی خود را به شیوه‌ای معنادار و صمیمانه نشان دهید.

متن تشکر از مدیر مدرسه

متن تشکر از مدیر مدرسه

متن تشکر از مدیر مدرسه از سوی دانش‌آموز

از تلاش‌های خستگی ناپذیر شما برای تبدیل مدرسه به مکانی برای یادگیری و رشد سپاسگزاریم.

✲✿✲✿☆

یک مدیر خوب مانند یک فانوس دریایی است که ما را در هر طوفانی راهنمایی و حمایت می‌کند. ما قدردان زحمات بی دریغ شما هستیم.

✲✿✲✿☆

رهبران بزرگ عظمت را به دیگران القا می‌کنند و مدیریت شما راه موفقیت ما را روشن کرده‌است. از زحمات شما سپاسگزاریم.

✲✿✲✿☆

یک مدیر عالی مدرسه عالی می‌سازد و تاثیر شما بر آموزش و پرورش ما غیرقابل انکار است. از فداکاری و حمایت بی دریغ شما متشکریم.

✲✿✲✿☆

لطف و حمایت شما برای ما بسیار ارزشمند است. از شما متشکرم که همیشه ما را تشویق می‌کنید تا بهترین عملکرد را داشته‌باشیم.

✲✿✲✿☆

ما بسیار خوش شانسیم که مدیری داریم که خیلی به ما اهمیت می‌دهد. از شما برای هر کاری که برای خاص کردن مدرسه ما انجام می‌دهید متشکریم.

✲✿✲✿☆

شما لیاقت مدیریت این مدرسه را دارید چون شما فردی پرقدرت؛ با اعتماد به نفس؛ توانا و باسواد هستید. ممنون از این که ما را هدایت می‌کنید.

✲✿✲✿☆

مدیریت توانمند و دلسوزانه شما در ایجاد محیطی امن و پویا، مشحون از مهر و محبت، شور و نشاط، و نظم و انضباط، نقشی اساسی در رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت ما داشته‌است. ممنون از این که به ما آموزش می‌دهید. شما به ما نشان دادید چگونه موفق شویم. 

✲✿✲✿☆

بر خود می­‌بالیم که توانسته‌­ایم در کنار شما سال تحصیلی جدید را آغاز کنیم/ به پایان برسانیم. وجود شما در مدرسه برای ما همواره مایۀ دلگرمی و خوشحالی بوده است. داشتن مدیری چون شما برای ما دانش آموزان که مانند دوستی مهربان و سرپرستی دلسوز بودید توانست محیط آموزش را به خانۀ دوم ما و اغراق نیست اگر بگوییم خانۀ اصلی ما تبدیل کند. خانه­‌ای که در آن احساس امنیت و آرامش خاطر داشتیم. در همۀ لحظات سختمان می­‌دانستیم که گوش شنوایی برای شنیدن درد دل­‌هایمان هست و تدبیری آمیخته با محبت که می‌­تواند راه گشایمان باشد.
شما با برنامه ­ریزی­‌های صحیح و مبتکرانۀ خود در همۀ زمینه­‌های پرورشی و آموزشی هدایت و رهبری مدرسه را در هر شرایطی بر عهده داشتید و سنگ زیرین آسیاب بودید. سختی­‌ها و مشقاتی که در این راه کشیدید بر کسی پوشیده نیست و ما قدردان همۀ لحظه­‌های عمرتان هستیم که برای زندگی ما سرمایه کردید. سپاس صادقانۀ ما را بپذیرید و آرزوی سلامتی و طول عمرتان را داریم.

✲✿✲✿☆

استاد گرامی، جناب آقای/خانم [نام مدیر]
با سلام و احترام،
اینجانب [نام خود را بنویسید]، دانش‌آموز کلاس [نام کلاس]، بر آن شدم تا در این دلنوشته، مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات بی‌وقفه و تلاش‌های ارزشمند شما در طول سال تحصیلی که به پایان رسید، ابراز نمایم.
از همان ابتدای سال تحصیلی، شاهد دلسوزی، مدیریت توانمند و تعهد بی‌نظیر شما در قبال دانش‌آموزان و ارتقای سطح علمی و فرهنگی مدرسه بودیم. رهبری خردمندانه‌ی شما، فضایی گرم و صمیمی در مدرسه پدید آورد که در آن، میل به یادگیری و رشد در تک‌تک ما شکوفا شد.
صبر و شکیبایی شما در پاسخگویی به سوالات و رفع ابهامات ما، همواره الهام‌بخش و راهگشا بود. تشویق‌های صمیمانه‌ی شما به ما انگیزه می‌داد تا با تلاش مضاعف، در مسیر علم و دانش گام برداریم و به قله‌های موفقیت دست یابیم.
برگزاری برنامه‌های متنوع علمی، فرهنگی و ورزشی در طول سال تحصیلی، شور و نشاط خاصی به فضای مدرسه بخشید و خاطرات خوشی را در ذهن ما به یادگار گذاشت. یقیناً، سهم بسزایی از این موفقیت‌ها و دستاوردها، حاصل تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های دقیق شما بود.
در این فرصت، بار دیگر از زحمات بی‌دریغ شما در جهت تربیت و تعلیم نسل آینده‌ی این سرزمین، صمیمانه قدردانی می‌نمایم و از خداوند متعال، سلامتی، عزت و سربلندی شما را در تمامی مراحل زندگی خواهانم.
با آرزوی بهترین‌ها

✲✿✲✿☆

متن تشکر از مدیر مدرسه از سوی معلمان و کارکنان

مدیریت و راهنمایی شما هر روز به ما الهام تازه‌ای می‌بخشد. از حمایت و تعهد بی دریغ شما به معلمان و کارکنان این مدرسه خالصانه سپاسگذاریم.

✲✿✲✿☆

سخت کوشی و اشتیاق شما، مدرسه ما را به مکانی بهتر تبدیل کرده‌است. برای همه کارهایی که کردید متشکرم.

✲✿✲✿☆

از اینکه یک مربی، رهبر و دوست هستید متشکرم. بیش از آنچه کلمات می‌توانند بیان کنند از شما متشکریم.

✲✿✲✿☆

فداکاری شما برای رسیدن دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه به اهدافشان شایان ستایش است. ما بسیار خوش شانس هستیم که مدیری داریم که عمیقا به موفقیت ما اهمیت می‌دهد.

✲✿✲✿☆

حمایت و تشویق شما دنیای متفاوتی را در این مدرسه ایجاد کرده‌است. از شما برای اینکه یک مدیر شگفت‌انگیز هستید قدردانی می‌کنیم.

✲✿✲✿☆

از اینکه همیشه در کنار ما هستید و ما را تشویق می‌کنید سپاسگزاریم. مدیریت فوق‌العاده شما به ما انگیزه می‌دهد تا بهترین نسخه‌ی خود باشیم و کارهایمان را با انگیزه انجام دهیم.

✲✿✲✿☆

با تشکر از شما برای ایجاد یک محیط مثبت و پرورش‌دهنده برای معلمان، کارکنان و دانش آموزان. سخت کوشی و فداکاری شما بی توجه نمی‌ماند.

✲✿✲✿☆

از تلاش‌های خستگی ناپذیر شما برای تبدیل مدرسه به مکانی عالی برای یادگیری و کار صمیمانه سپاسگزاریم.

✲✿✲✿☆

بسیار سپاسگزارم که تحت نظر و برای شما کار می‌کنم. جدا از مدیریت؛ رهبر ما هم شما هستید. ممنون از این که ما را راهنمایی می‌کنید.

✲✿✲✿☆

بیشتر بخوانید: انواع متن تشکر رسمی از معلم

مدیر گرامی مدرسه [نام مدرسه]، جناب آقای/سرکار خانم [نام مدیر]
با سلام و احترام
اینجانب [نام معلم یا کارمند]، به نمایندگی از تمامی پرسنل [نام مدرسه]، بر خود وظیفه می‌دانم که از زحمات بی دریغ و تلاش‌های بی وقفه شما در طول سال تحصیلی جاری تشکر و قدردانی کنم.
شما همواره با مدیریتی مدبرانه و دلسوزانه، فضایی شاد و پرنشاط را برای دانش آموزان مدرسه فراهم کرده‌اید و تلاش‌های شما در جهت ارتقای سطح علمی و تربیتی مدرسه، قابل ستایش است.
شما همواره با درایت و خردمندی، مشکلات و مسائل مدرسه را حل و فصل کرده‌اید و با ایجاد هماهنگی و همدلی بین دانش آموزان، معلمین و اولیاء، فضایی دوستانه و صمیمانه را در مدرسه ایجاد کرده‌اید.
ما پرسنل [نام مدرسه]، از اینکه در چنین محیطی با چنین مدیری کار می‌کنیم، بسیار خرسندیم. ما همواره قدردان زحمات و تلاش‌های شما خواهیم بود.
با آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما
با احترام

✲✿✲✿☆

متن تشکر از مدیر مدرسه از سوی والدین

با تشکر از شما برای تعهد شما به آموزش و رفاه فرزندان ما، رهبری و دیدگاه شما تأثیر مثبتی بر تجربه یادگیری فرزندمان گذاشته است. از تلاش و تعهد شما برای ایجاد یک محیط آرام برای پرورش فرزندانمان سپاسگزاریم.

✲✿✲✿☆

با دلی مملو از احترام و قدردانی، قلم را در دست می‌گیرم تا سطری سپاس و تحسین بر لوح سپید تقدیر نگاشته و از زحمات بی‌وقفه و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما در هدایت و رهبری این کشتی دانش و معرفت به سوی ساحل موفقیت، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

✲✿✲✿☆

شما با درایت و تدبیر مثال‌زدنی خود، محیطی امن و پویا را برای شکوفایی استعدادها و پرورش نسل نو فراهم ساخته‌اید. دلسوزی و مهربانی شما در کنار مدیریت خردمندانه‌تان، الگویی شایسته برای دانش‌آموزان و همکارانتان بوده و همواره مشوقی برای تلاش و پشتکار بیشتر در مسیر علم و دانش گردیده است.

✲✿✲✿☆

دستان توانمند و اندیشه ژرف‌اندیش شما، همواره راهنمای دانش آموزان در مسیر علم و دانش بوده و چراغ راه آنان در عبور از چالش‌های علمی و زندگی فردی و اجتماعی به حساب آمده است.

✲✿✲✿☆

راهنمایی و مراقبت شما تفاوت قابل توجهی در تحصیلات فرزند ما ایجاد کرده است. از شما برای ایجاد یک محیط آموزشی امن و مثبت سپاسگزاریم و قدردان زحمات شما هستیم.

✲✿✲✿☆

رهبری شما تأثیری ماندگار بر آموزش فرزندمان گذاشته است. برای همه چیز از شما ممنونیم.

✲✿✲✿☆

از زحمات و تلاش­ های مدیریت مدرسه سپاسگزاریم و به اهمیت کار مدیر در هماهنگی میان مدرسه و خانه و امر مهم تربیت و آموزش کودکان واقف هستیم. از ایشان نهایت قدردانی و سپاسگزاری را داریم. امیدواریم که در انجام مسئولیت خود موفق باشند و از تلاش­‌هایشان در طول آموزش کودکان متشکریم.

✲✿✲✿☆

سپاس می­‌گوییم خداوندی را که به ما فرصت تشکر از مهربانی­‌های شما را عطا کرد. فرصتی کوتاه ولی مغتنم تا بتوانیم گوشه­‌ای از تلاش­‌های بی‌­شائبه­ شما را قدردانی کرده باشیم که من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق.
اگرچه خوبی­‌های مدیر عزیزی چون شما را شماره نیست و محبتتان را اندازه؛ زبان قاصر است از نشان دادن آن و واژه ‌ها گویا نیستند برای بیان عمق قدردانی ما ، ولی امیدواریم که با بیان سپاسمان گوشه‌ای از وظیفه‌ای را که بر گردن داریم ادا کرده باشیم.

✲✿✲✿☆

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت ستاره به اشتراک بگذارید.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید