آیا سفارش غذای شرکتی یک هزینه اضافه است؟

وقتی کارفرمایان تصمیم به سفارش غذای شرکتی می‌گیرند، سوالات زیادی برای آن‌ها در این زمینه به وجود می‌آید؛ مثلاً اینکه آیا انجام این کار صرفاً یک هزینه اضافه است؟ آیا این کار بهره‌وری لازم را دارد و سودبخش است؟ چطور با این روش می‌توان به بهبود عملکرد کارمندان کمک کرد؟

آیا سفارش غذای شرکتی یک هزینه اضافه است؟

وعده‌های غذایی ارتباط مستقیمی با نحوه عملکرد کارکنان یک سازمان دارند. زمانی که از بهترین مواد غذایی در وعده‌های مختلف از آن‌ها پذیرایی کنید، انرژی لازم برای پیشبرد اهداف سازمان را به دست می‌آورند و با خلاقیت بیشتری کاری می‌کنند.

به‌علاوه آن‌ها دیگر نگرانی تهیه غذا در خانه و آوردن آن به محل کار را ندارند و یکی از دغدغه‌هایشان را کم کرده‌اید.

 

هرچند شما برای انواع غذای شرکتی هزینه‌ای می‌پردازید، اما این هزینه را صرف بهبود عملکرد کارمندان و ساخت آینده شرکت خود می‌کنید.

این کار مزیت‌هایی دارد که شما را قانع می‌کند که سفارش غذای شرکتی صرفاً یک هزینه اضافه نیست و حتی می‌توان روی آن به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری برای آینده شرکت حساب باز کرد.

مزیت های سفارش غذای شرکتی چه هستند؟

اگر غذای کارکنان سازمان خود را از مجموعه‌ای مثل مرکز تهیه غذای ناریجه تهیه کنید، مزیت‌هایی شامل حالتان می‌شود که قطعاً به بهبود کسب‌و‌کارتان کمک خواهند کرد؛ اما این مزیت‌ها چه هستند؟

نبود نیاز به تهیه غذا

تهیه غذا برای کار وقت زیادی از کارمندان می‌گیرد و آنها در زمان استراحت هم باید همچنان فعالیت کنند. به‌علاوه حمل‌ونقل غذا به محل کار هم دردسرهای خود را دارد.

کارمندان گاهی به‌‌دلیل تهیه سریع غذا به‌ سراغ غذاهای ساده‌تر ‌می‌روند که مقوی نیستند و انرژی لازم را فراهم نمی‌کنند.

در صورتی که غذای شرکتی سفارش دهید، کارمندان می‌توانند ساعات غیر کاری خود را صرف استراحت کنند و در ساعت صرف غذا، بدون دغدغه صرفا استراحت کنند و غذایشان را بخورند.

یک کترینگ حرفه‌ای کاملاً مطابق با اصول و استاندارد‌های جهانی غذا‌ها را درست می‌کند؛ بنابراین از بابت کیفیت و خاصیت خیالتان است. همچنین این شرکت منویی متنوع دارد که می‌توانید از آن غذای مورد علاقه کارمندانتان را سفارش دهید.

منوی متنوع

فرض کنید که کارمندانتان هرروز یک غذای ساده و تکراری را به‌عنوان ناهار یا شام صرف می‌کنند. این باعث بروز مشکلاتی در تغذیه آن‌ها می‌شود. انسان‌ها باید در سبد غذایی خود انواع مختلفی از خوراکی‌ها را بگنجانند تا ویتامین‌ها و مواد مغذی لازم را به بدن برسانند.

زندگی کارمندی آن قدر پر مشغله است که وقتی برای افراد باقی نمی‌ماند که هر روز خوراکی‌های متنوعی تهیه کنند.

منوی متنوع یک کترینگ حرفه‌ای سازمانی مثل ناریجه، طیف گسترده‌ای از غذاها را دارد. مثلاً مجموعه ناریجه ۱۶۰ نوع غذای مختلف تهیه می‌کند که از بین آن‌ها می‌توانید غذای موردعلاقه کارمندانتان را انتخاب کنید. وجود تنوع بالا باعث می‌شود تا کارمندان هر روز با انرژی بیشتر به کار‌هایشان برسند و وظایفشان را عملی کنند.

مزیت های سفارش غذای شرکتی چه هستند؟

تهیه غذای گرم و لذیذ

برخی فکر می‌کنند که با تهیه غذای شرکتی همچنان قرار است که وعده‌های ناهار یا شام را سرد یا بی‌کیفیت صرف کنند، در صورتی که یک کترینگ حرفه‌ای مثل ناریجه، با استفاده از هات‌باکس‌ها و ماشین‌های گرم‌کن‌دار سفارشتان را برایتان ارسال می‌کند؛ بنابراین بابت سردشدن غذاها نگران نباشید. حتی این مجموعه سالادها را در کولدباکس‌ها می‌فرستد تا خراب نشوند.

توجه به کارمندان

اگر فکر می‌کنید که تهیه غذای شرکتی صرفاً یک هزینه است، باید بدانید که با این کار کارمندان می‌فهمند به آنها توجه دارید. متاسفانه در دنیای امروز اغلب کارکنان رضایتی از محیط کار و کارفرمایان خود ندارند؛ اما شما می‌توانید با این کار آن‌ها را خوشحال کنید. زمانی که کارمندان از محیط اداره و مزایای آن راضی باشند، قطعاً با بهره‌وری بیشتر کارها را انجام می‌دهند.

شما باید شرایط مطلوبی را در اداره برای کارکنان خود به وجود بیاورید تا با فراغ بال وظایفشان را انجام دهند. تدارک‌ دیدن غذایی خوشمزه و البته مقوی می‌تواند این شرایط را برای آن‌ها به وجود بیاورد.

ایجاد مزیت رقابتی

فرض کنید در حوزه کاری‌تان بهترین کارمندان را استخدام کرده‌اید. این افراد به‌قدری حرفه‌ای هستند که شرکت‌های رقیب برای آن‌ها مزیت‌هایی را در نظر می‌گیرند تا شما و مجموعه‌تان را ر‌ها کنند. اکنون شما باید یک مزیت رقابتی به وجود بیاورید تا کارمندان ترغیب شوند همچنان برای شما کار کنند.

اگر کارمندان برای ناهار یا شام نگرانی داشته باشند، شاید به‌ سراغ مجموعه‌های دیگر بروند. شما باید این مزیت رقابتی را به وجود آورید تا کارمندانتان را از خود راضی نگه دارید.

تهیه غذا بدون هیچ دردسری

مثل تهیه غذا در خانه، پخت غذا نیز در محیط اداره هم زمانبر است و دردسر‌های زیادی دارد که خیلی‌ها عطایش را به لقایش می‌بخشند و از بیرون غذا سفارش می‌دهند.

با تنظیم قرارداد با کترینگی حرفه‌ای مثل ناریجه حتی نیازی به آشپزخانه در محیط کار نیست.

آیا دوست دارید در یک زمان مشخص غذای خود را نوش‌جان کنید؟ آیا می‌خواهید هر روز تمرکزتان فقط روی اهداف کاری‌تان باشد؟ این کار با سفارش غذا از کترینگ سفارش غذای سازمانی امکان‌پذیر است.

کدام کترینگ را برای سفارش غذا انتخاب کنیم؟

همان طور که خواندید سفارش غذای سازمانی نه‌تنها یک هزینه اضافه نیست، بلکه با افزایش رضایت و کارایی کارمندان کمک می‌کند بهره‌وری بالاتری هم داشته باشید؛ ولی کدام مجموعه را برای سفارش انتخاب می‌کنید؟

شما باید به‌ سراغ مرکزی بروید که منویی بلندبالا در اختیارتان قرار می‌دهد و هر کدام از غذا‌ها را با قیمتی مناسب سرو می‌کند. همچنین این مجموعه باید در زمانی مشخص سفارشتان و بدون معطلی را تحویل دهد.

کدام کترینگ را برای سفارش غذا انتخاب کنیم؟

مرکز سرو غذا باید سامانه پیگیری مشتری‌ها نیز داشته باشد تا از طریق آن میزان رضایت مشتری‌ها را دریابد. با انجام این کار می‌تواند دقیقاً مطابق با ذائقه کارمندان یک اداره غذا تهیه کنند و لبخند رضایت را به لب‌های آن‌ها بیاورد.

با سفارش غذای سازمان خود از ناریجه، هم خیال خود را از کیفیت و تحویل سریع غذای گرم راحت می‌کنید، هم یکی از دغدغه‌های کارمندان خود را برطرف می‌کنید تا تمام توان ذهنی و بدنی خود را در ساعات کاری، به کار اختصاص دهند.

جمع‌بندی

با سفارش از یک مجموعه غذای سازمانی نگران کیفیت، زمان‌بندی، دردسر‌های تهیه غذا در محیط کار نباشید.

کترینگ ناریجه با داشتن چندین شعبه در نقاط مختلف مرکز و شمال تهران می‌تواند خیلی سریع غذای باکیفیت و گرم را در کنار سالاد و نوشیدنی‌های خنک برای شما تامین کند.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید