اسم پسر پرطرفدار سال ۱۴۰۲ | محبوب‌ترین اسامی پسرانه در سال ۱۴۰۲

در ادامه این مطلب، با لیست کامل اسم پسر پرطرفدار 1402بیشتر آشنا خواهیم شد.

لیست اسامی دخترانه

لیست اسامی پسرانه

انتخاب نام فرزند همواره یکی از دغدغه های زوجین بوده است. حتی می توان گفت افراد مجردی که ازدواج نکرده اند نیز گاهی اوقات به این مساله فکر می کنند که اگر در آینده ازدواج کردند و بچه دار شدند، فرزندشان چه نامی خواهد داشت.

راحت تلفظ شدن، با مفهوم و معنا بودن، هماهنگی با دیگر اسامی اعضای خانواده، سازگار با عرف جامعه و محل زندگی و… از جمله عوامل تاثیر گذار در انتخاب اسم دلبند شما است. با توجه به این موضوع و علاقه والدین به انتخاب اسمی شایسته برای فرزندان، در ادامه لیست کامل اسم‌های پسرانه پرطرفدار سال ۱۴۰۲ قرار دارد. همراه ما باشید.

اسم پسر پرطرفدار سال ۱۴۰۲

پرطرفدارترین اسم های ایرانی در سال ۱۴۰۲ مشخص شده است. رئیس سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: در بین پرطرفدارترین اسم های ایرانی در حیطه دختران نام «فاطمه» در صدر جدول اسامی قرار دارد و در حیطه پسران هم نام «امیرعلی» در صدر پرطرفدارترین اسم های ایرانی است.

۱۰ اسم پسر پرطرفدار  ۱۴۰۲

  1. امیرعلی با ۵ هزار و ۲۱۷ مورد

  2. محمد با ۴ هزار ۸۴۳ مورد

  3. علی با ۴ هزار و ۵۶۷ مورد

  4. امیرحسین با ۳ هزار و ۶۹۳ مورد

  5. حسین با ۳ هزار و ۵۰۲ مورد

  6. ابوالفضل با ۳ هزار و ۱۷۸ مورد

  7. آراد با ۳ هزار و ۱۳۰

  8. سامیار با ۲ هزار و ۷۴۱ مورد

  9. آریا با ۲ هزار و ۷۳۸

  10. امیرعباس با ۲ هزار و ۶۰۱ مورد

سایر اسم‌های پسر پرطرفدار ۱۴۰۲

در آخر توصیه می‌شود برای فرزند خود یک اسم با ریشه و اصالت فارسی پیدا کنید  که معنا و تلفظ بسیار زیبایی دارد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب نهایی نام، زیباترین اسم های پسرانه با ریشه و معنی را نیز در ستاره بخوانید. نظر شما در مورد اسم‌های پسر پرطرفدار چیست؟ آیا این نام‌ها را برای نامگذاری فرزند پسر خود مناسب می‌دانید؟ لطفا ایده‌ها و نظرات ارزشمند خود را با ما و سایر خوانندگان عزیز ستاره در میان بگذارید.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید