بهترین عطر تابستانی زنانه | ۱۷ ادکلن زنانه مناسب فصل تابستان

با نزدیک شدن به فصل تابستان، همان‌طور که هوا گرم و گرم‌تر می‌شود، لباس‌های گرم و حتی بهاره خود را جمع کرده و خنک‌ترین موارد را دم دست می‌گذاریم تا برای این فصل گرم و آفتابی آماده شویم. عطری که در این فصل استفاده می‌کنیم هم باید با آب و هوا و فضای آن متناسب باشد، تا در آراسته‌ترین حالت خود باشیم و همچنین اذیت نشویم.

عطر مناسب تابستان زنانه

ویژگی عطر مناسب تابستان زنانه

عطرهای تابستانه در وهله اول طبعی خنک دارند. طبع خنک در عطرها توسط نت‌های مختلفی از جمله نت‌های میوه‌ای، آبزی، مرکباتی و برخی نت‌های گلی به وجود می‌آید، که حال و هوایی ملایم داشته و فضایی بسیار مطلوب به آن‌ها غالب است. این عطرها همچنین پخش‌بو و ماندگاری و همچنین غلظت کمتری نسبت به عطرهای گرم دارند، چرا که به دلیل گرم بودن هوا در فصل تابستان، حرکت مولکول‌های هوا زیاد بوده و عطر به حد کافی در فضا پخش می‌شود. اگر پخش‌بو و ماندگاری عطرها زیاد باشد می‌تواند باعث ایجاد سردردهای میگرنی و مشکلات تنفسی کند. 

معرفی بهترین عطرهای تابستانه زنانه

۱. دولچه گابانا لایت بلو اینتنس

عطر لایت بلو اینتنس از برند دولچه گابانا، عطر خنک زنانه با رایحه گلی میوه‌ای است که در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شده است. این محصول ایتالیایی رایحه‌ای بسیار شاداب دارد که از همان ابتدا، با نت‌های لیمو ترش و سیب، بسیار سرزنده و پر جنب و جوش آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های گلی یاس و گل جعفری فضا را کمی شیرین‌تر می‌کنند و در آخر با رایحه نسبتاً گرم مشک، این ادکلن تابستانی زنانه بسیار خوشبو به ثبات می‌رسد. این عطر برای استفاده روزمره و برای تمامی رده‌های سنی قابل استفاده است.

۲. تام فورد الکتریک چری

الکتریک چری، بهترین ادکلن زنانه تابستانی برند تام فورد است که در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شده است. این عطر به دلیل وجود نت‌های گیلاس و آلبالو، رایحه بسیار خاصی داشته که فضایی ترش و شیرین و شیطنت آمیز را تداعی می‌کند. در لایه‌های میانی و پایه این عطر در کنار نت‌های گیلاس و آلبالو، رایحه یاس، مشک و فلفل صورتی نیز احساس می‌شود، که از این عطر، عطری گلی میوه‌ای یونیسکس و بسیار پرطرفدار برای خانم‌ها و حتی آقایان جوان ساخته است.

۳. پارفومز د مارلی والایا

عطر والایا محصول سال ۲۰۲۳ برند پارفومز د مارلی است که با وجود کم قدمت بودن، طرفداران بسیار زیادی دارد. این عطر گلی – میوه‌ای از نت‌های فوق العاده دوست داشتنی ترنج، نارنگی ماندارین، آلدهید و هلو شروع شده و از همان ابتدا فضای میوه‌ای قدرتمند و بسیار سرحال آوری را القا می‌کند. نت‌های گلی خس خس، گل برف، شکوفه پرتقال، پتالیا و ماهونیا در ادامه، فضای گلی را وارد کرده و حس و حالی شیرین و دوست داشتنی ایجاد می‌کند. در نهایت با نت‌های مشک و وانیل، این ادکلن زنانه تابستان به نهایت ظرافت و لطافت خود می‌رسد.

۴. گوچی فلورا گورجس گاردنیا

عطر فلورا گورجس گاردانیا، عطری زنانه از برند گوچی است که یکی از بهترین گزینه‌‌ها برای خرید عطر در فصل تابستان می‌باشد. این عطر به دلیل فضای زنانه خواستنی و پر حس و حالش معروف است. نت‌های توت قرمز و گلابی، رایحه میوه‌ای جذابی را برای آن رقم زده‌اند و در ادامه با ورود رایحه گاردانیای یاسمنی، همه چیز بسیار جذاب‌تر و پر حس و حال‌تر می‌شود. این عطر را به تجلل و شکوه زنانه می‌شناسند.

۵. سرژف کازاموراتی لا توسکا

عطر لا توسکا از سری کازاموراتی سرژف، عطری  مجلل و اشرافی است، که به پیچیدگی و ظرافت شناخته می‌شود. این عطر گلی، ته رنگی از حس و حال شرقی داشته و استفاده از آن، هاله‌ای از جذابیت و ظرافت را به دور فرد تشکیل می‌دهد. نت‌های نارنگی ماندارین، لیمو ترش، رز، برگ بنفشه، مشک، کهربا و وانیل، فضای شرقی و حس و حال دل‌انگیز را ساخته‌اند. لا توسکا به عنوان بهترین عطر تابستانه زنانه احساس آرامش، امنیت و وقار را منتقل می‌کند.

عطر کازاموراتی زرجف لاتوسکا

۶. کرید ویند فلاورز

بهترین ادکلن برای تابستان زنانه از برند کرید، عطری است که حس تازگی و سرزندگی را القا می‌کند و برای کسانی که از انرژی و خوش بینی لذت می‌برند یگ گزینه عالی است. استفاده از عطر ویند فلاورز، می‌تواند مانند یک نفس تازه، عامل سرحال آوردن شما باشد.
نت‌های ابتدایی مرکبات در این عطر شامل لیمو و ترنج هستند که باعث ایجاد طراوت فوری می‌شوند، در حالی که هاله‌هایی گلی و چوبی مثل نت‌های یاس، مشک و روایح چوبی به رایحه آن عمق و پیچیدگی می‌بخشد. این عطر به قدری ملایم و خنک است که می‌توان آن را در طول روز یا عصر استفاده کرد. استفاده روزمره می‌تواند خلق و خوی شما را بالا ببرد و روز شما را با رایحه با طراوت خود پرانرژی کند.

۷. ورساچه دیلن پرپل

دیلن پرپل عطری نسبتاً جدید از برند ورساچه است که روحی زنانه و احساسی را در خود جای داده است. دیلن پرپل را می‌توان به عنوان یک عطر مدرن و اغواکننده با ترکیبی گلی میوه‌ای توصیف کرد. رایحه‌هایی مانند انگور فرنگی سیاه، گلابی، هلو، ترنج و نارنج در لایه اولیه ترکیبات این عطر احساس شده، که با نت‌های یاس، مشک، سدر و نعناع هندی هاله بنفش و ملایم آن تکمیل می‌شود. این عطر ترکیب پیچیده‌ای از نت‌ها است که فضای پر جنب‌و‌جوش را ایجاد کرده و به القای احساس قدرت و اعتماد به نفس کمک می‌کند.

۸. هالووین بلو دراپ

هالووین بلو دراپ عطری از سری هالووین برند اسپانیایی جزوز دل پوزو است، که مانند تمامی عطرهای این سری، شامل حس و حالی پر جنب و جوش و در عین حال مرموز است. استفاده از این ادکلن تابستانی زنانه می تواند احساس نشاط و شادی زیادی به همراه داشته باشد. نت‌های ابتدایی این عطر میوه‌ای، شامل سیب، اسطوخودوس و مرکبات هستند که طراوت اولیه را ایجاد می‌کنند، در حالی که در ادامه فضای گلی در کنار حس شادی، کمی رمز و راز را هم به رایحه این عطر اضافه می‌کنند. هالووین بلو دراپ حس و حالی سرگرم کننده و عجیب دارد که می‌تواند به شما احساس سبکی و بی‌خیالی بدهد.

۹. ویکتوریا سکرت بامبشل

بامبشل از برند ویکتوریا سکرت، یکی از محبوب‌ترین عطرهای آمریکایی دنیا است. این عطر یکی دیگر از محصولات برند معروف ویکتوریا سکرت است که به خاطر طراحی جسورانه و فریبنده‌اش مورد تحسین قرار گرفته است. بامبشل با نت‌هایی مثل پرتقال، گریپ فروت، توت فرنگی، آناناس و میوه گل ساعت، عطری گلی میوه‌ای با احساسی صمیمانه و گرم توصیف می‌شود.
در ادامه با ورود رایحه گل یاس، گل برف، گل صدتومانی، ارکیده و دانه‌های قرمز،  شیرینی جوانانه بیشتری به رایحه این عطر راه یافته و ایجاد احساس طراوت، جسارت و زیبایی می‌کند. بهترین ادکلن زنانه برای فصل تابستان که بیشتر به خانم‌های نوجوان و جوان پیشنهاد می‌شود.

۱۰. ایو سن لوران مون پاریس

عطر مون پاریس از محبوب‌ترین محصولات برند فرانسوی ایو سن لوران است، که از سال ۲۰۱۶ تاکنون از پرفروش‌ترین‌های آن بوده است. این عطر به رایحه مست کننده گلی – میوه‌ای شناخته شده و فضای آن به زنانگی مدرن، فریبندگی و اشتیاق معروف است. با وجود نت‌های ترنج، پرتقال، نارنگی، توت فرنگی، تمشک و گلابی، مون پاریس به عطری احساساتی و اغوا کننده بدل شده، که با همراهی نت‌های عمیق چوبی، استفاده از آن باعث می‌شود شما اثری ماندگار از خود به جای بگذارید و بدرخشید.

۱۱. کیلیان گود گرل گان بد

گود گرل گان بد عطری بسیار جذاب از برند بای کیلیان است، که طبعی خنک و رایحه‌ای گلی – میوه‌ای دارد. این عطر دو وجه زنانگی را به تصویر می‌کشد، که شامل حس و حالی از اغواگری و شورش است. نت‌های یاس، اسمانتوس، گل سرخ، نرگس و گل مریم در کنار هم، فضایی ترکیبی از معصومیت و اغواگری را القا می‌کند، که در کنار روایح چوبی و مشکی، دچار عمق و پیچیدگی می‌شود. استفاده از این عطر تصویری هنجار شکن و جسور را از شما نمایان می‌کند.

۱۲. هرمس توییلی

عطر هرمس توییلی از برند هرمس، نمایانگر احساس جوانی، بازیگوشی و پیچیدگی است. این عطر با بسته بندی رنگی و پر انرژی، به منظور استفاده خانم‌های جوان پر جنب و جوش ساخته شده است. بهترین ادکلن تابستانه زنانه با وجود طبعی خنک، به عنوان عطری تند شناخته شده که احساس طراوت و شیطنت را بازتاب می‌کند. با نت‌های گلی زنجبیل و مریم، توییلی به بانوان زیبا پیشنهاد می‌کند که شخصیت منحصر به فرد و پیچیده خود را داشته باشند.

۱۳. آمواج سان شاین

عطر سان شاین زنانه از برند عمانی آمواج، عطری خنک با رایحه شرقی گلی است، که ذاتی گرم، امن و لذت بخش دارد. این عطر به عنوان عطری درخشان و نشاط آور با حال و هوای گرمسیری توصیف می‌شود. نت‌هایی مانند بادام، انگور فرنگی سیاه، اسمانتوس، یاس، وانیل و مگنولیا در رایحه عطر سان شاین احساس می‌شود، که ترکیبی همانند اسمش، روشن، گرم و سرزنده ایجاد می‌کند. این عطر نمایانگر شادی و نشاط بهشتی است.

۱۴. شنل چنس فرش

چنس فرش برند شنل به خاطر رایحه شاداب، سرزنده و نشاط آور خود شناخته شده است. این عطر اغلب به عنوان عطری ترد، مرکباتی و پرانرژی توصیف می‌شود و آن را برای استفاده روزانه در هوای گرم مناسب ساخته است. این عطر با نت‌های لیمو، یاس و خس خس، طراوت و نشاط را القا کرده و استفاده از آن می‌تواند حس اعتماد به نفس و ظرافت را القا کند. این عطر سبک و مطبوع است، بنابراین مانند یک اکسسوری ظریف و در عین حال قابل توجه برای لباس شما به نظر می‌رسد. این می تواند خلق و خوی شما را بالا ببرد و تاثیری ماندگار بر جای بگذارد.

عطر شنل چنس او فرش

۱۵. جولیت هز ا گان نات ا پرفیوم

این عطر عطری بسیار خاص بوده و می‌توان گفت که ساده‌ترین روایح را در میان عطرها دارد. این عطر را می‌توان در دسته عطرهای چوبی – گلی – مشکی قرار داد و علت محبوبیت آن وجود ماده کمیابی به اسم ستالوکس است. این عطر به سادگی، ظرافت و تطبیق‌پذیری شناخته می‌شود و بهترین گزینه برای استفاده روزمره است.

۱۶. جورجیو آرمانی مای وی

عطر مای ور از برند جورجیو آرمانی، می‌تواند احساس راحتی و قدرت را منتقل کند. این عطر گلی، ترکیبی از نت‌های گل یاس، به همراه نت‌های پایه گرم و چوبی، حس و حالی فریبنده را القا می‌کند. این عطر شخصیتی با اعتماد به نفس دارد و همین امر آن را به عطری تبدیل کرده که برای استفاده در موقعیت‌های خاص یا لحظاتی که می‌خواهید اظهار نظر کنید و بدرخشید، مناسب است. این عطر مناسب تابستان زنانه با ماندگاری و رایحه خیلی خوب نیز در ذهن دیگران اثر ماندگاری به جای خواهد گذاشت.

۱۷. سو اسکندل ژان پل گوتیه

عطر سو اسکندل، عطری پر جنب و جوش و جسورانه است که جوهر زنانگی مدرن را با شیطنت بسیار زیادی به تصویر کشیده است. سو اسکندل که معنی نام آن “بس رسوایی!” است، شخصیتی جسور، گستاخ و هنجار شکن دارد که استفاده از آن احساس هیجان، اعتماد به نفس و تفاوت را القا می‌کند. این عطر گلی – میوه‌ای ترکیبی از نت‌های گلابی، یاس و گل سرخ و همچنین عسل گرم، است و رایحه‌ای پویا و پر جنب و جوش دارد. این عطر با وجود طبع خنک، رایحه تند و پررنگی دارد و برای استفاده در لحظاتی که می‌خواهید احساس تمایز کنید بسیار مناسب است.

جمع‌بندی

عطرهای تابستانه زنانه از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. گزینه‌های بسیار زیادی برای انتخاب روی میز است، در نتیجه شما نیاز دارید تا قبل از انتخاب عطر برای خرید، گزینه‌های خود را محدود کنید. از این رو است که ما همواره در تلاش هستیم تا راهنماهای متنوع در مورد انواع عطرها با روایح مختلف را برای شما تهیه کنیم، تا با آگاهی از ویژگی عطرها و مقایسه آن‌ها انتخاب امن‌تری داشته باشید.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید