۱۴ گیاه آپارتمانی که تشعشعات و امواج وایفای را جذب می‌کنند

مواظب باشید! سلامت شما درخطر است. ممکن است تشعشعات و امواج با فرکانس بالا به DNA و سلول های بدنتان آسیب برساند؛ اما این گیاهان برای کمک به شما آمده‌اند.

گیاهان و تشعشعات

بسیاری از تشعشعات رادیویی از دستگاه‌ها و تجهیزات بی‌سیم مانند تلفن‌های همراه، کنتورهای هوشمند و دستگاه‌های بی‌سیم قابل حمل ساطع می‌شوند و می‌تواند به بدن انسان آسیب برسانند. اما خبر خوب این است که ناسا چندین گیاه آپارتمانی را معرفی کرده که می تواند تابش و EMF را جذب کنند.

این گیاهان علاوه بر مزایای سلامتی،  جذابیت و زیبایی منزل شما را بیشتر می‌کنند. ما در کنار این گیاهان که هوا را تصفیه می‌کنند و تشعشات را از بین می برند، احساس بهتری داریم. علاوه بر این، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده، می‌تواند اثر داروی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: ۷ گیاه آپارتمانی برتر تولید اکسیژن در خانه

گیاهان آپارتمانی که تشعشات را جذب می‌کنند

کاکتوس

کاکتوس

این گیاهان برای جذب تشعشعات عالی هستند. آنها در جذب اشعه و EMF بسیار موثر هستند. این گیاهان به نور زیاد و به آب کمی نیاز دارند. کاکتوس خود را در کنار پنجره‌ای قرار دهید که نور خورشید زیاد باشد و ماهی دو بار به آن آب دهید.

سانسوریا

سانسوریا

این گیاه وقتی که به درستی از آن نگهداری شود، تشعشعات را جذب کرده و به سرعت رشد می‌کند. آبیاری کم (هر ۲ تا ۳ هفته یکبار) و قرار گرفتن در معرض نور متوسط  برای سانسوریا عالی است.

آلوئه ورا

آلوئه ورا

 گیاه آلوئه ورا مزایای زیای برای شما دارد. مثلا ژل  آن توانایی تسکین آفتاب سوختگی را دارد. این گیاه برای جذب امواج عالی است و به نور روشن و غیر مستقیم و آبیاری متوسط نیاز دارد.

گل لوتوس سنگی

گل لوتوس سنگی

این گیاه به دلیل نگهداری آسان و سرعت رشد کند برای فضاهای کوچک ایده آل است. این گیاه هر ۲ تا ۳ هفته یکبار به آب نیاز دارد و  هر روز ۴ ساعت به نور مستقیم خورشید نیازمند است.

مارچوبه زینتی

مارچوبه زینتی

اگر دوست دارید از گیاه سرخس در خانه استفاده کنید، این مارچوبه زینتی یک گزینه عالی است. با توجه به ظاهر زیبا، در عمل پاکسازی خانه و جذب اشعه هم خوب عمل می‌کند.

کوماتسونا یا اسفناج خردل ژاپنی

کوماتسونا

یکی از بهترین گیاهانی که می‌توانید در خانه خود قرار دهید تا علاوه بر زیبایی؛ با تشعشعات مبارزه کند.

فلفل بتل گیاهی

فلفل بتل گیاهی

گیاه برگ فلفل بتل که دارای شاخ و برگ براق است و علاوه بر زیبایی ، موثرترین گیاه برای جذب تشعشعات و EMF می‌باشد.

گیاه گندمی

گیاه گندمی

گیاه گندمی توانایی جذب مقدار قابل توجهی آلاینده و گازهای خطرناک مانند اسید فرمیک و آلدئید را دارد و در جذب تشعشات عالی است.

فیکوس لیراتا

فیکوس لیراتا

این فیکوس از قدیم به عنوان گیاهی برای تصفیه هوا به کار گرفته می‌شد و می‌تواند انواع مختلف تشعشعات را مسدود یا جذب کند.

نخل اریکا

نخل اریکا

نخل آرکا (نخل بامبو) در ابتدا به خاطر پاکسازی هوا از سموم شهرت داشت. از آنجایی که میزان زیادی بخار آب از خود ساطع می‌کند، به دلیل خاصیت خنک کنندگی خود نیز شهرت دارد. علاوه بر این برای جذب تشعشات نیز عالی عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ گیاه آپارتمانی رطوبت ساز برای مرطوب کردن هوای خانه

گل آفتابگردان

گل آفتابگردان

آیا می دانستید که هدف از کاشت آفتابگردان در اطراف شهر چرنوبیل کمک به جذب تشعشعات خطرناک هسته ای بود؟ علاوه بر این، این گیاهان می‌توانند EMF را کاهش دهند.

فیکوس الاستیکا 

فیکوس الاستیکا

یکی دیگر از گیاهان تمیز کننده هوا و جاذب اشعه، فیکوس الاستیکا  است. روند نگهداری آن آسان است و می‌توان آن را در داخل یا خارج از خانه پرورش داد.

پیچک انگلیسی

پیچک انگلیسی

پیچک انگلیسی گیاهی همیشه سبز با پتانسیل رشد نامحدود است. برای جذب اشعه های وایفای از این گیاه زیبا استفاده کنید.

فیلودندرون

فیلودندرون

فیلودندرون با شاخ و برگ خاص و رنگ سبز روشن خود بسیار زیبا است. از نگهداری این گیاه جذب کننده EMF در نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و دیگر کاربران ستاره به اشتراک گذارید.

 

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید