با این ایرکاف‌ها، بدون سوراخ کردن گوش‌تان زیباتر شوید

ایرکاف سبک جدیدی از جواهرات مخصوص گوش است که شما می‌توانید بدون سوراخ کردن گوش تان از آن‌ها استفاده کنید.

این زیورآلات معمولاً به صورت یک تکه و دایره‌ای ساده با یک دهانه هستند که در اطراف لبه بیرونی گوش شما قرار می‌گیرند.  آن‌ها طوری ساخته شده‌اند که روی غضروف گوش قرار گیرند؛ گویی که شما گوش تان را سوراخ کرده‌اید.

ایرکاف‌های زیبا

ایرکاف یک اکسسوری‌ جدید و همه‌کاره‌ای است که می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلف استفاده کرد. آنها معمولاً وقتی بر روی گوش‌تان قرار  می‌گیرند؛ بسیار راحت هستند و نیازی به سوراخ کردن گوش ندارند. بنابراین، اگر گوش‌های شما سوراخ نشده باشد، ایرکاف‌ها به‌عنوان زیورآلات گوش برای شما بسیار مناسب هستند.

این ایرکاف‌ها دور مارپیچ گوش شما پیچیده می‌شود و می‌توان آن‌ها را در موقعیت های مختلف، در بالا یا روی غضروف گوش قرار داد. آنها با فشردن آرام کاف روی گوش قرار می‌گیرند و تنظیم می‌شوند.

برخی از آن‌ها به سادگی در پشت گوش پیچیده می‌شوند. استفاده از آن‌ها بسیار راحت است. این ایرکاف‌ها معمولا دارای دو بخش هستند که از بالا و پایین گوش دیده می‌شوند. 

همه این ایرکاف‌ها ویژگی‌هایی مانند لوکس بودن، کاربردی بودن و زیبایی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

برخی از ایرکاف‌ها از فلز یا چرم ساخته شده‌اند. برخی دیگر دارای سنگ های قیمتی و طرح‌های زیبا هستند. این اکسسوری‌ها  در هر رنگی موجود هستند. شاید شما ایرکاف سفید یا مشکی را ترجیح می‌دهید، یا شاید به دنبال رنگ های طلایی و نقره‌ای هستید. 

بیشتر ببینید: ۳۰ مدل گوشواره ایرکاف | با نسل جدید گوشواره‌ ها متفاوت باشید!

آیا ایرکاف مد است؟

 امروزه ایرکاف‌ها بسیار محبوب شده‌اند. به هر فرش قرمزی نگاه کنید، احتمالاً یک سلبریتی را می‌بینید که از این اکسسوری‌ها استفاده کرده است.

طراحان، وبلاگ نویسان شیک پوش و افراد مشهوری مانند لوپیتا نیونگو و ریحانا از ایرکاف استفاده می‌کنند. این اکسسوری جذاب روی لبه های گوش بالایی، میانی یا پایینی شما قرار می‌گیرند.

چه کسانی باید از ایرکاف استفاده کنند؟

ایرکاف یک اکسسوری همه کاره و جاودانه است که هر کسی می‌تواند آن را بپوشد. دوستداران مد در هر سن، جثه و جنسیت می‌توانند ایرکاف روی گوششان قرار دهند. این اکسسوری ها راهی بدون دردسر برای شیک کردن استایل شما بدون نیاز به سوراخ کردن گوش هستند.

تاریخچه ایرکاف

هزاران سال پیش ایرکاف گوش نمادی از موقعیت برتر و ثروت بود. اولین ایرکاف در ۲۰۰۰ سال قبل از میلاد ثبت شده است که به آن کفا می‌گفتند. این گوشواره باستانی منحنی بیرونی گوش را در آغوش می‌گرفت. وزن آن سبک بود، بنابراین زنان این گوشواره ها را بر روی گوششان آویزان می‌کردند. 

از آن زمان تا کنون این ایرکاف ها هنوز هم طرفداران زیادی دارند. آن‌ها در دهه ۱۹۹۰ زمانی که سبک گرانج به وجود آمد دوباره قدرت گرفتند. این سبک ترکیبی از عناصر هوی متال و پانک راک بود. ایرکاف در آن زمان بیشتر ساده و نقره ای رنگ بود.

گوشواره های ایرکاف در سال ۲۰۲۳ دوباره در کانون توجه قرار گرفتند و در اشکال، رنگ‌ها و سبک‌ها زیادی تولید می‌شوند.

۲۶ مدل ایرکاف زیبا و کاربردی

ایرکاف
ایرکاف زیبا
ایرکاف‌
ایرکاف‌ زنجیری
ایرکاف‌
ایرکاف‌ مرواریدی
ایرکاف‌
ایرکاف‌ خاص
ایرکاف‌
ایرکاف‌ نقره‌ای
ایرکاف‌
ایرکاف‌ ست طلایی مشکی
ایرکاف‌
ایرکاف‌ طرح گل
ایرکاف‌
ایرکاف‌ طرح مار
ایرکاف‌
ایرکاف‌ چند حلقه‌ای
ایرکاف‌
ایرکاف‌ طلایی
ایرکاف‌
ایرکاف‌ رنگی
ایرکاف‌
ایرکاف‌ بخیه‌ای
ایرکاف‌
ایرکاف‌ ستاره‌ای
ایرکاف‌
ایرکاف‌ نگین‌دار
ایرکاف‌
ایرکاف‌ تک
ایرکاف‌
ایرکاف‌ استیل
ایرکاف‌
ایرکاف‌ استیل طلایی
ایرکاف‌
ایرکاف‌ خاص
ایرکاف‌
ایرکاف‌ طلایی
ایرکاف‌
ایرکاف‌ پیچی
ایرکاف
ایرکاف طرح برگ
ایرکاف
ایرکاف سه حلقه
ایرکاف
ایرکاف طرح پرنده
ایرکاف
ایرکاف طرح پروانه
ایرکاف
ایرکاف فرشته
ایرکاف
ایرکاف مروارید درشت

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید