نظرسنجی گیم | انتخاب شما از بین این بازی‌های هیجان‌انگیز و پرطرفدار سبک جنگی کدام است؟

از بین گزینه‌ها شما به کدامیک علاقه‌مندید؟

اگر به بازی های جنگی علاقه دارید؛ بهتره مرگبار‌ترین اسلحه‌های دنیا را برداری و میدان جنگ را به جهنم دشمنت تبدیل کنی. با این بازی‌های جنگی می‌تونی هیجان انگیزترین ماموریت ها را با موفقیت پشت سر بزاری.

حالا به کدوم از این بازی ها بیشتر علاقه داری؟ در نظرسنجی شرکت کن تا بتونی نتایج جالبش را ببینی.

علاوه بر نظرسنجی گیم می‌تونی در نظرسنجی های سینمایی و موسیقی هم شرکت کنی؛ مثلا به نظرت در گروه ماکان بند امیر بهتر می‌خونه یا رهام؟ یا به نظرت کیلین مورفی بهتر بازی می‌کنه یا تام هاردی؟

دنیای بازی‌های جذاب سبک جنگی

پابجی

بازی هیجان انگیز پابجی که قبلاً با نام (بتل گراندز) شناخته شده بود، یک بازی ویدئویی جذاب و چند نفره است که در سبک بتل رویال بوده و توسط استودیو ابجی یکی از زیر مجموعه‌های کرافتون ساخته شده است. 

این بازی جنگی با فروش بیش از ۷۵ میلیون نسخه روی پلتفرم رایانه های شخصی و کنسول های بازی، تا پایان سال ۲۰۲۱ یکی از بهترین‌ها بود و جایزه پنجمین بازی پرفروش تمام دوران را به دست آورد. 

کال آو دیوتی یا ندای وظیفه

کال آو دیوتی یا ندای وظیفه( Call of Duty) مجموعه‌ای از بازی‌های ویدئویی در سبک تیراندازی شخص اول است که توسط کمپانی اکتیویژن منتشر شده‌ است. این کمپانی ابتدا در سال ۲۰۰۳ بر روی بازی‌هایی که داستانشان در جنگ جهانی دوم جریان داشتند متمرکز بود.

فورتنایت

فورتنایت (Fortnite) یک بازی ویدئویی آنلاین و جذاب است که توسط استودیو اپیک گیمز توسعه یافته و در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. پلتفرم‌های این بازی اکس باکس وان، اکس باکس سری اکس، پلی‌استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوئیچ، مایکروسافت ویندوز و سیستم عامل مک و اندروید هستند. 

کانتر استرایک

کانتر استرایک (Counter-Strike) یک بازی جذاب تیراندازی اول شخص تاکتیکی است که توسط شرکت ولو ساخته شده‌است. این بازی اولین قسمت از سری کانتر استریک است.

نبرد مدرن

نبرد مدرن (modern combat) از بازی‌های ویدئویی جذاب و جنگی است که طرفداران زیادی دارد. این بازی بسیار شبیه به بازی ندای وظیفه ۴ است و در شرایط  متنوع با وظایف مختلف برای بازیکنان طراحی شده‌ است. در این بازی جنگی  دشمنان اصلی شما در بازی تروریست‌ها هستند. شما می‌توانید این بازی را به صورت  آنلاین و چند نفره نیز انجام دهید. 

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

اولین دیدگاه را بنویسید