۲۳ مدل ساده و مجلسی بافت مو کف سر یا خورشیدی

در این مطلب با انواع مدل‌های بافت مو کف سر یا بافت موی خورشیدی ساده و مجلسی برای موهای بلند و کوتاه همراه ما باشید.

بافت مو کف سر

بافت مو کف سر جذابیت خاص و منحصر به فرد خود را دارد و می‌توان برای بافت موی جلوی سر و کناره‌ها از این مدل استفاده کرد. این مدل بافت برگرفته از بافت آفریقایی است که در جهان فراگیر شده است. شما می توانید به این بافت تنوع بسیاری از نظر مدل و طرح بدهید. حتی می توانید بافت موی خود را به گونه ای تنظیم کنید که تنها موهایی که رنگ مو پاستیلی یا فانتزی دارند روی بافت قرار بگیرند یا حتی می توانید این مدل بافت را با مدل مو گوجه ای ترکیب کنید. 

مدل های مختلف بافت مو کف سر یا بافت موی خورشیدی برای انواع مو مانند موی کوتاه، موی بلند، موهای فر، موهای لخت، موهای رنگ شده و هایلایت شده، موهای دوتکه به رنگ فانتزی، موهای کم پشت یا پر پشت یا موهایی که نیاز به شینیون دارند مناسب است. شما می توانید از مدل های مختلف مدل بافت موی کف سری ایده بگیرید و بهترین آن ها را بر اساس مجلسی که دعوت شده اید، جایی که می روید، حالت و مدل موهایتان و رنگ آن ها انتخاب کنید. در ادامه مدل های مختلف بافت کف سر برای موی کوتاه، بافت ساده یا بافت آفریقایی را با هم می بینیم. 

بافت کف سر موی کوتاه

اگر موی کوتاه دارید و می خواهید با یکی از مدل های بافت مو کف سر تحولی به آن ها بدهید نگران نباشید. مدل های بسیار زیبایی از این مدل بافت مو هست که شما می توانید از آن ها برای موهای کوتاه خود استفاده کنید. برای این منظور می توانید از موی اضافه یا کاموا نیز استفاده کنید. 

بافت مو کف سر کوتاه

بافت کف سر موی کوتاه

بافت کف سری موی کوتاه

بافت کف سر موهای کوتاه

بافت مو کف سر با کاموا

بافت مو کف سر ساده

مدل هایی که در ادامه می بینید را می توانید به عنوان مدل بافت مو کف سر برای موهای بلند در حالت های مختلف فر، موج دار یا لخت استفاده کنید. می توانید حتی با آن ها موهای خود را شینیون کنید و به مجالس مختلف بروید. اگر نیازی به شینیون ندارید می توانید آن ها را به سادگی و با یک مدل مو دم اسبی یا یک مدل مو گوجه ای ببندید. 

بافت مو کف سر ساده

بافت موی کف سر ساده

بافت مو کف سر دوتایی

بافت مو کف سر دو طرفه

بافت موی برجسته کف سر

بافت موی کف سر دخترانه

مدل بافت موی کف سر

بافت موی کف سر با چتری

بافت موی کف سر مجلسی

بافت موی کف سر با موی اضافه

بافت کف سر با مدل دم اسبی

بافت موی دو طرفه کف سر

پیشنهاد: در ستاره می توانید نحوه از بین بردن رنگ مو با جوش شیرین را نیز ببینید. 

بافت آفریقایی مو

مدل بافت مو آفریقایی یکی از مدل های جذاب بافت مو کف سر است که می تواند برای مهمانی ها، تولدها و جشن های مختلف برای دختران جوان و نوجوانان بسیار جذاب باشد. این مدل مو برای موهای رنگ شده و بلوند بسیار جذاب است. اگر موهای شما رنگ نشده است می توانید با تارهای موی مصنوعی یا کاموا آن ها را تزیین کنید. 

بافت آفریقایی مو

بافت موی آفریقایی

بافت مو آفریقایی کف سر

بافت مو آفریقایی دخترانه

بافت موی آفریقایی ساده

بافت مو آفریقایی زنانه

 

نظر شما درباره این سبک بافت مو چیست؟ پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید