تست شخصیت صبر؛ در این تصویر عجیب با نگاه اول چه می بینید؟

این یک راه عالی برای یادگیری بیشتر در مورد خودتان بوده و به علاوه، این یک راه سرگرم کننده و آسان برای به دست آوردن بینش نسبت به خودتان است.

این تست برای ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی شما طراحی شده است و به شما بینشی در مورد صبر خودتان می‌دهد.

تست شخصیت صبر

به تصویر زیر نگاه کنید، اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می‌کند چیست؟

مرد:

کسانی که ابتدا مردی را دیدند، معمولاً بسیار صبور هستند و برای بررسی دقیق کارهای خود و تجزیه و تحلیل موقعیت قبل از هر اقدامی وقت می‌گذارند. آنها ممکن است در تصمیم گیری‌های خود دیر واکنش نشان دهند و سنجیده باشند و ماهیت متفکر آنها به آنها اجازه می‌دهد تا برای منافع بیشتر تصمیم بگیرند.

آنها اغلب توسط اطرافیانشان قابل اعتماد هستند، زیرا سعی می‌کنند مراقب احساسات دیگران باشند. این روح‌های صبور اغلب در افراد متفکر و با ملاحظه دیده می‌شوند.

زن:

کسانی که ابتدا یک زن را دیدند رویکرد متعادل‌تری نسبت به صبر دراند. آن‌ها وقت می‌گذارند تا درباره تصمیم‌هایشان و نتایج احتمالی انتخاب‌هایشان فکر کنند، اما در عین حال فوریت موضوع را نیز درنظر می‌گیرند. آنها ممکن است کارهای خاصی را بر کارهای دیگر اولویت دهند و زمان بیشتری را به کارهایی که از نظر آنها مهم است اختصاص دهند.

آنها می‌دانند که صبر می‌تواند مفید باشد، اما گاهی اوقات اقدام را به صبر کردن ترجیح می‌دهند.

قو:

کسانی که ابتدا یک قو را دیدند نسبت به دیگران کمتر صبور هستند. آنها تصمیم گیری سریع و اقدام سریع را به جای بررسی دقیق و تأمل ترجیح می‌دهند. این لزوماً به این معنا نیست که آنها بی پروا عمل می‌کنند، بلکه ترجیح می دهند سریع عمل کنند تا اینکه منتظر فرصت عالی باشند.

این افراد ممکن است اطرافیان خود را با توانایی تصمیم گیری سریع و با اطمینان شگفت زده کنند. این افراد اقدام سریع را به تدبیر آهسته ترجیح می دهند.

درخت:

کسانی که برای اولین بار یک درخت را دیدند، تقریباً هرگز در تصمیم گیری یا اقدام کردن، هیچ حس صبر و حوصله‌ای ندارند. این افراد اغلب بدون در نظر گرفتن خطرات یا عواقب تصمیمات خود، با عجله وارد موقعیت‌ها می شوند. این می‌تواند گاهی اوقات آنها را به دردسر بیندازد، اما اگر همه چیز به نفع آنها پیش برود، می‌تواند پاداش بزرگی نیز به همراه داشته باشد.

شما کدام را اول مشاهده کردید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

  • من اول خانم رو دبدم و هر چی نگاه میکنم هیچ مردی نمیبینم

  • من اول زن را دیدم… ولی بیشتر نگاه هم روی ماه بود

نظر خود را بنویسید