۴۰ طرح ناخن گیلاس زیبا و خوشمزه برای تابستان

طرح گیلاس روی هر چیزی زیباست، از لباس گرفته تا ناخن‌های شما آن هم در روزهای گرم تابستانی. اگر شما هم عاشق این مدل طراحی ناخن هستید این مجموعه از طرح ناخن گیلاس را ببینید.

طرح ناخن گیلاسی

میوه‌های تابستانی علاوه بر طعم عالی شکل‌های زیبایی نیز دارند. الهام گرفتن از این میوه‌ها برای ایجاد طرح‌های زیبا بر روی ناخن می‌تواند جالب و شگفت‌انگیز باشد. به خصوص که برخی از این میوه ها نمادی از فصل گرم تابستان بوده و برخی دیگر نمادی از فصل سرد سال هستند؛ برخی دیگر نماد پاییز و برخی دیگر نمادی از فصل بهار و شکوفه های زیبای آن هستند. در این میان یکی از میوه های تابستانی که به نمادی از این فصل تبدیل شده است، گیلاس است که به راحتی می توان از آن برای طراحی ناخن نیز استفاده کرد. طرح ناخن گیلاس یکی از جذاب‌ترین و هوس‌انگیزترین طرح‌های ناخن میوه‌ای است. در این مطلب با ۴۰ طرح ناخن گیلاسی همراه ما باشید.

طرح ناخن گیلاس با فرنچ

فرنچ یکی از طرح های بسیار جذاب و شیک ناخن است که هیچگاه از مد نمی افتد و حتی کسانی که دوست دارند روی ناخن های خود طرح بزنند نیز بارها ترغیب شده اند این طرح مینیمال و شیک را امتحان کنند. اگر می خواهید کمی این طرح شیک را پر انرژی تر و تابستانی تر کنید می توانید از طرح ناخن گیلاس استفاده کرده و این دو مدل طراحی ناخن را با هم ترکیب کنید. برای این منظور می توانید از رنگ های مختلف فرنچ مانند سفید، صورتی، سبز و آبی استفاده کرده و طرح های قرمز گیلاس های زیبا را با آن ها ترکیب کنید. 

طرح ناخن فرنچ گیلاسی

طرح لاک فرنچ گیلاسی

مدل لاک فرنچ گیلاسی

مدل ناخن فرنچ گیلاسی

طراحی فرنچ گیلاسی ناخن

طراحی فرنچ ناخن گیلاسی

فرنچ قرمز با طرح گیلاس

مدل فرنچ ناخن با طرح گیلاس

طرح فرنچ ناخن با گیلاس

طراحی ناخن گیلاسی با فرنچ

طراحی لاک گیلاسی با فرنچ

طراحی لاک گیلاسی با فرنچ

طرح لاک گیلاسی با فرنچ

مدل لاک گیلاسی با فرنچ

طرح ناخن گیلاسی با فرنچ

مدل ناخن گیلاسی با فرنچ

فرنچ سفید با طرح گیلاس

طرح ناخن گیلاسی با آمبره

طرح ناخن آمبره یکی از طرح هایی است که به تازگی مد شده و مورد توجه خانم های جوان و میانسال قرار گرفته است. اگر می خواهید هنگام استفاده از این طرح و مدل  خاص تر به نظر برسید می توانید از طرح ناخن گیلاسی همراه با آمبره استفاده کنید. 

طرح ناخن گیلاسی آمبره

طرح ناخن آمبره گیلاسی

طرح ناخن گیلاسی روی لاک سفید و بی رنگ

زیبایی طرح گیلاس، این میوه خوشرنگ تابستانی با یک زمینه بی رنگ، کمرنگ یا سفید بیشتر می شود. کافیست یکبار آن را امتحان کنید تا بارها دلتان بخواهد این طرح را بزنید. شما می توانید به همه ناخن های خود این طرح ناخن گیلاسی را بزنید یا یکی از آن ها را طرح گیلاس زده و برای بقیه ناخن های خود یک لاک قرمز خوشرنگ بزنید. تنوع طرح و مدلی که به ناخن خود می دهید با این طرح ناخن گیلاس بسیار زیاد است. این طرح ها را می توانید در ادامه ببینید و از آن ها ایده بگیرید. 

طرح ناخن گیلاسی

مدل ناخن گیلاسی

مدل لاک گیلاسی

مدل ناخن گیلاسی

طراحی ناخن گیلاسی

طراحی گیلاسی ناخن

طراحی گیلاس روی ناخن

طرح گیلاس روی ناخن

طرح لاک گیلاسی روی ناخن

طرح گیلاس با لاک قرمز

طراحی گیلاس روی لاک سفید

طراحی گیلاس با لاک قرمز

طرح گیلاس ناخن صورتی

طرح گیلاس روی لاک آبی

طرح گیلاس روی لاک مشکی

طرح گیلاس لاک ناخن

طرح گیلاسی ناخن پا

طرح ناخن گیلاس شیک

طرح شیک لاک گیلاسی

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید