با این ۲۰ مدل دستبند بنگل زنانه زیبا و شیک باشید!

دستبندها می توانند به طرز چشمگیری ظاهر شما را بهبود بخشند. در این مقاله توجه شما را به ۲۰ مدل دستبند‌ بنگل جذاب که این روز‌ها ترند شده‌اند، جلب می‌کنیم.

مدل دستبند بنگل

امروزه زیورآلات مدرنی وارد بازار شده اند و توانسته اند جای زیورآلات قدیمی را بگیرند. به طول مثال انگشترهایی با طرح های فانتزی و خاص توانسته اند در میان دختران جوان جا باز کرده و جای انگشترهایی با نگین های سنگ زینتی مانند انگشتر لعل را برای کسانی که عاشق مد، استایل شیک و مدرن و لاکچری بودن هستند را بگیرند؛ مثل النگوها و دستبندهای بزرگ و پهن زنانه که کم کم به طور کل از مد می افتند و جای خود را به مدل های جدید دستبند می دهند. یکی از این زیورآلات مدرن دستبند بنگل است.  بنگل در واقع نوعی دستبند ضخیم و بدون انعطاف است که برای استفاده آسان معمولاً برش کوچکی در آن ایجاد شده است.

این نوع دستبند به خوبی توانسته است جای النگو و تک دست‌های قدیمی را برای دختران با سلیقه امروزی پر کند؛ و جایگاه ویژه‌ای در استایل‌های شیک به خود اختصاص دهد. برخی از این دستبندها را می توانید به جای دسبتند ست دو نفره نیز استفاده کرده و آن را جایگزین گردنبند ست کنید و به عشق و همسرتان هدیه بدهید. در ادامه سعی کرده ایم چند نمونه زیبا از انواع دستبند بنگل را به شما نشان دهیم. 

مدل دستبند بنگل طلا

اگر به طلا و جواهر علاقه دارید اما دوست ندارید از مدل های قدیمی استفاده کنید، می توانید دستبند بنگل طلا را امتحان کنید. مدل های مختلفی از این نوع دستبند ساخته می شود؛ برخی از آن ها ساخته برندهای معروف بوده و برخی دیگر کپی با کیفیت آن ها هستند. برخی دیگر نیز طرح های خاص و زیبای مدرن و فانتزی داشته و گاهی حتی مینیمال و ساده هستند. 

دستبند بنگل طلا

مدل دستبند بنگل طلا

دستبند طلا بنگل

مدل دستبند طلا بنگل

مدل دستبند بنگل طلا دخترانه

 

مدل دستبند بنگل استیل

امروزه در دستان بسیاری از دخترانه جوان و نوجوان دستبند بنگل استیل را می بینیم. این دستبندها به دلیل سادگی، زیبایی، اسپرت بودن و رنگ و طرح زیبایی که دارند توانسته اند جایگزین دستبندهای دیگر و حتی مدل ها و رنگ های دیگر دستبند بنگل شوند. مدل خاص و پر طرفدار این دستبندها مدل های گوی دار و میخی آن هاست که بسیار جذاب هستند. 

دستبند بنگل استیل

مدل دستبند بنگل استیل

دستبند بنگل نقره

دستبند استیل بنگل

مدل دستبند استیل بنگل

دستبند بنگل استیل دخترانه

دستبند بنگل فانتزی

مدل دستبند بنگل فانتزی

دستبند بنگل مسی

دستبند بنگل طرح گل

دستبند بنگل دخترانه نگین دار

اگر از آن دسته از افراد هستید که هنگام مد بودن النگو، از النگوهای پر نگین و شلوغ استفاده می کردید، الان می توانید دستبند بنگل نگین دار را جایگزین آن ها کنید. برخی از آن ها نگین های جواهر و برخی دیگر نگین های مصنوعی دارند. 

دستبند بنگل نگین دار

دستبند بنگل زیبا

دستبند بنگل لاکچری

دستبند بنگل شیک

دستبند بنگل خاص

 

انتخاب شما کدام نوع اکسسوری است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید