ترفندهایی برای خشک شدن سریع لاک

آیا می‌دانید برای سریع خشک شدن سریع لاک ناخن چه باید کرد؟ آیا ترفندی برای سریع‌تر شدن این زمان وجود دارد؟

در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات مفید و ترفندهای کاربردی در رابطه با خشک شدن سریع لاک به شما آموزش دهیم. با استفاده از این روش‌ها دیگر نیازی به انجام حرکت‌های عجیب و غریب نظیر تکان دادن سریع دست‌ها، فوت کردن به آن‌ها و غیره نخواهد بود. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

ترفندهای کاربردی برای خشک شدن سریع لاک

خشک شدن لاک معمولاً زمان‌بر بوده و نیاز به صبر و حوصله بسیاری دارد. اما گاهی پیش می‌آید که بانوان زمان کافی برای این انتظار و صبوری ندارند و به همین دلیل در بسیاری از مواقع از لاک زدن منصرف می‌شوند.

در ادامه ۴ ترفند کاربردی برای خشک شدن سریع‌تر لاک‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد.

۱. استفاده از آب یخ

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای خشک کردن لاک ناخن، استفاده از آب یخ است. سرما باعث می‌شود که لاک‌ها سریع‌تر خشک شوند.

برای این کار، کافی است شما به مدت ۵ دقیقه ناخن‌های خود را درون کاسه‌ای از آب یخ فرو برده و نگه دارید. البته بهتر است بعد از گذشت ۳ دقیقه از لاک زدن، اقدام به انجام چنین کاری کرد.

۲. باد سرد سشوار

یکی دیگر از راهکارهای اساسی در این زمینه، استفاده از باد سرد سشوار است. باید توجه داشت که باد گرم، نتیجه عکس داشته و موجب می‌شود که لاک‌ها دیرتر خشک شوند.

برای تأثیر بهتر باد سرد سشوار، باید به مدت ۳۰ الی ۱ دقیقه با فاصله ۳۰ سانتی‌متری، سشوار را بر روی ناخن‌ها بگیرید تا لاک‌ها به طور کامل خشک شوند. 

۳. اسپری کردن روغن

احتمالاً این ترفند برایتان عجیب و غیرقابل باور است. اما اسپری کردن روغن به روی لاک، موجب سریع‌تر خشک شدن آن می‌شود. البته باید توجه شود که تنها باید روغن را به روی لاک اسپری کرد و از مالیدن آن به روی لاک‌ها خودداری کنید.

همچنین روغن نباید از فاصله خیلی نزدیک اسپری شود زیرا می‌تواند ظاهر لاک را خراب و زشت کند. بهترین روغن‌ها برای اینکار هم روغن زیتون و آفتابگردون است.

۴. هوای داخل اسپری خالی

هوا یکی از موثرترین عوامل در خشک کردن لاک‌ها است. استفاده از هوای داخل یک اسپری خالی مانند اسپری خوشبوکننده می‌توان به خشک شدن سریع‌تر لاک‌ها کمک کرد.

باید توجه داشت که نباید هوا را از فاصله نزدیک اسپری کرد، زیرا امکان موج انداختن بر روی لاک‌ها پیش می‌آید.

امروزه بسیاری از خانم‌ها از ژل پولیش برای زیبایی ناخن‌های خود استفاده کرده و با دستگاه یووی سریعاً این نوع لاک‌ها را خشک می‌کنند. اما برخی دیگر از خانم‌ها، تمایلی به این کار نداشته و ترجیح می‌دهند که در منزل و خودشان بر روی ناخن‌های خود لاک بزنند.

لاک زدن علاوه بر صبر و دقت زیادی که نیاز دارد، دیر خشک شدن آن نیز جزو معضلات اصلی به شمار می‌رود. در این مقاله ۴ مورد از سریع‌ترین و راحت‌ترین روش‌ها برای خشک کردن لاک برای شما ارائه داده شد. امیدواریم مورد توجه و پسند شما واقع شده باشد.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

  • اعظم شریفی

    💝💖مثل همیشه عالی بود 👏🙃😋💚💙💜❤️دمتون گرم… جذاب و چشم نواز 🙌

نظر خود را بنویسید