تست شخصیت شناسی تصویری | عجول هستید یا صبور؟

این تست شخصیتی مشخص می‌کند آیا شخصیتی محتاط دارید یا در مورد مسائلی که پیرامون شما اتفاق می افتد بی خیال هستید و چیزی شما را مضطرب نمی کند.

تصاویر تو در تو چگونه کار می کنند؟ به گفته روانشناسان، مغز ما شبیه یک ابر رایانه نابیناست که بسیار هوشمند بوده، اما نمی تواند ببیند.

چشم ها تنها منبع بینایی ما برای مغز هستند. بنابراین، آنها آنچه را که مغز می بیند نشان می دهند. هوشمندی، زمانی ایجاد می‌شود که مغز آنچه را که چشم‌ها برای مدت طولانی نشان می‌دهند ببیند. مغز شما می‌داند رنگ نارنجی چه رنگی است یا می‌داند که در خانه شما چقدر فاصله با خیابان دارد.

بنابراین، اگر کسی شروع به نشان دادن نارنجی های آبی رنگ به شما کند، مغز آنچه را که چشم ها نشان می‌دهد قبول نمی‌کند و یک بررسی غلط دریافت می‌کند. این چیزی است که در توهمات اتفاق می افتد.

تصویر زیر را بررسی کنید و سعی کنید آنچه را که در ۷ ثانیه اول می بینید تجزیه و تحلیل کنید. قانون هفت ثانیه در تصاویر تو در تو استفاده می شود زیرا توسط بسیاری از روانشناسان ادعا می شود که آنچه مغز در ۷ ثانیه درک می کند اولین برداشت است.

 

تست شخصیت صبر و تحمل

هفت ثانیه به تصویر زیر نگاه کنید. ‌چه چیزی را در نگاه اول می‌بینید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: چقدر آدم صبوری هستی؟ یکی از این سه شکل رو انتخاب کن که بهت بگم

چه چیزی را در ابتدا دیدید؟

درخت:

شما فردی بسیار خوش شانس هستید که خیلی به اتفاقات فکر نمی‌کنید و از زندگی خود راضی هستید و در مورد اتفاقات آینده خیلی خود را اذیت نمی‌کنید. مردم ممکن است به شما لقب بی‌خیال دهند که لقب به جایی است. اما واقعا بی‌خیال نیستید. مرز باریکی میان بی‌خیالی و سبک‌سری وجود دارد و شما خوب می‌دانید چگونه این مرز را حفظ کنید.

ببر در درخت:

شما فردی بسیار محتاط هستید. شما ابتدا دوست دارید قبل از انجام هر کار جدیدی محیط اطراف خود را بررسی کنید و فراتر از موقعیت‌ها را هم می‌بینید. شما فردی آینده نگر هستید که دوست دارد برنامه ریزی کند و با این حجم از محتاط بودن بسیار از شکست خوردن هراسانید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت صبر؛ در این تصویر عجیب با نگاه اول چه می بینید؟

ببر خفته:

اگر ببر خوابیده را دیدید، در حال حاضر منتظر فرصت جدیدی در زندگی خود هستید. شما دوست دارید در زندگی مسائل را جدی بگیرید و نمی‌خواهید هیچ فرصت جدیدی را از دست بدهید. نه کاملا بی‌خیال هستید و نه کاملا محتاط.

کاربران عزیز دقت داشته باشید که اگرچه این تصاویر ممکن است توسط روانپزشکان استفاده شوند ولی هیچگاه جایگزین تست‌های اصولی روانشناسی نخواهند بود. خب در انتهای این تست از شما خواهیم پرسید اولین تصویری که شما دیدید چه بود؟ چه مقدار پاسخ‌های این تست با ویژگی‌های شخصیتی شما مطابقت دارد؟

نظر و پیشنهاد خود را در رابطه با اینگونه تست‌های شخصیت شناسی تصویری در انتهای همین مطلب با ما و دیگر کاربران ستاره به اشتراک گذارید.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید